۳
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۱۳۸۵۰۲

بیانیه کمیته انرژی شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مهندس اوجی

کمیته انرژی شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مهندس اوجی بیانیه ای را صادر کرد.
بیانیه کمیته انرژی شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مهندس اوجی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این  بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا( سوره احزاب آیه ۲۳) از مومنان کسانی هستند که به پیمانی که با خداوند بسته بودند وفا کردند.

امروزه حوزه ی انرژی  ایران اسلامی به ویژه صنعت نفت با چالش ها، تهدیدها و فرصت های فراوانی روبرو است. شرایط امروز صنعت نفت کشور خاص و دچار چالش های اساسی مانند مشکلات فروش نفت خام، کندی توسعه میدانهای مشترک، نیاز به نگهداشت و افزایش تولید نفت، افزایش مصرف انرژی چون در عمل هر چه تولید می‌شود مصرف می‌شود، توجه خاص به منابع انسانی، افزایش ضریب بازیافت چاه های نفتی، رفع موانع تولید و تبدیل تهدیدها به فرصت ها و صداها هدف و راهبرد دیگر می باشد.
همچنین شرایط امروز انقلاب اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری ، انقلاب در پیچ مهم تاریخی قرار دارد و مهم‌ترین راهبرد و گفتمان ، گفتمان انقلاب اسلامی است و حل چالش ها و عبور از این پیچ تاریخی نیازمند وزیری آشنا و مسلط به حوزه نفت و تفکر انقلابی می باشد. 
جناب آقای مهندس جواد اوجی تحصیل کرده دانشگاه صنعت نفت و آشنا به حوزه نفت و گاز است که در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در صنعت نفت آغاز نموده و مراتب و درجات پیشرفت را پله پله طی کرده است. 
کمیته انرژی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به مطالعات و بررسی های انجام شده توسط کادر متخصص و نیروهای انقلابی صنعت نفت استان باعنایت به سوابق ، تجربه و تسلط به صنعت نفت ، و همچنین تفکر انقلابی جناب مهندس اوجی وزیر پیشنهادی نفت از مجلس شورای اسلامی مستدعی ست حمایت، همراهی و پشتیبانی خود را با رأی اعتماد بالا، زمینه حضور پرقدرت ایشان را برای سکانداری حساس ترین وزارتخانه اقتصادی کشور فراهم فرمایند.
 توفیق همگان در راستای استقرار دولت جوان و حزب الهی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

والسلام علی عبادالله الصالحین 

سید علی رضوی پور - رئیس کمیته نفت و نیرو (انرژی)شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امیدوارم که وزیر پیشنهادی جناب آقای مهندس اوجی که کارنامه خیلی خوبی دارد با ارای بالای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پذیرفته شود
حسن
در انتصابات محلی
خود آقای مهندس اوجی تحت فشار شدید نمایندگان محترم مجلس می باشد!!!!
مقدوراتی دارد ایشان ،.اما در مدیریت امور مخصوصاً انتصابات
خاصه استان های عشایر نشین با مخذوراتی بیشتری مواجه می باشد .