۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۳۸۵۱۵

حمایت دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف فارس از مهندس اوجی

دبیر کمیته نفت و گاز و وانرژی شورای ائتلاف استان فارس در پیامی از وزیر پیشنهادی نفت حمایت کرد.
حمایت دبیر کمیته نفت و گاز شورای ائتلاف فارس از مهندس اوجی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در متن پیام صالح نادری آمده است:
با سلام
همانگونه که مستحضرید در طلیعه گام دوم انقلاب و آغاز عصر جدید و پویایی های نو در صنعت نفت کشور هستیم
به فرموده مقام معظم رهبری ، مدیریّتهای جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید.
صنعت استراتژیک و عظیم نفت ایران که امروز، با مدیریت نه چندان قوی چندین سال گذشته باعث عقب ماندگی های فراوانی در این صنعت گردیده است. نیازمند فرمانده‌ای در تراز انقلاب و برخواسته از پیکره این صنعت عظیم دارد و جناب مهندس اوجی به عنوان پرچمداری از سربازان حقیقی صنعت نفت با تکیه بر ایمان و تخصص آماده تمدن‌سازی و خلق شگفتی در گام دوم انقلاب با قبول این مسئولیت خطیر میباشند.
ضمن توصیه به برخورد قاطع با فساد در این صنعت و برخورد با هر گونه لابی گریی در همه حوزه ها به خصوص دلالان نفتی و.... که از شعار اصلی دولت کریمه می باشد و  استفاده از افراد باتجربه دلسوز و توانمند در تیم مدیریتی. و همچنين استفاده از پتانسیل عظیم جوانان انقلابی این سرزمین. شاهد شکوفایی این صنعت باشیم.
در پایان ضمن حمایت قاطع از جناب آقای مهندس اوجی از مجلس انقلابی استدعا داریم با رای اعتماد بالا و همراهی و کمک به ایشان یاریگر این چهره انقلابی در صنعت نفت ایران باشند.

صالح نادری/دبیر کمیته نفت و گاز و وانرژی شورای ائتلاف استان فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی