۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۳۸۶۷۶

نخستین عزل وزارت کشور از فارس کلید خورد

حسین شبانی‌نژاد، فرماندار پرحاشیه جنوب فارس صبح امروز برکنار شد.
نخستین عزل وزارت کشور از فارس کلید خورد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    با رأی اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی به هیأت وزیران و تشکیل کابینه جدید مردم انتظار دارند در تغییر مدیران فاسد، رانت‌خوار و ناکارآمد دولت روحانی تسریع شود.
یک منبع آگاه  اظهار داشت: سردار وحیدی وزیر جدید کشور در نخسین دستور عزل و نصب خود، فرمان برکناری فرماندار لامرد را صادر کرد.
حسین شبانی‌نژاد که پیش از این فرماندار لامرد در دولت روحانی بود، از فرمانداران بسیار پرحاشیه کشور و مهره خاص وزیر سابق اطلاعات به شمار می‌رفت که فرمانداری زادگاه حجت‌الاسلام علوی را بر عهده داشت و حرف و حدیث‌های زیادی درخصوص نوع رابطه این دو نفر با یکدیگر وجود دارد.
در یک سال اخیر علیرغم چندین‌بار درخواست استاندار فارس از وزارت کشور برای تعویض فرماندار لامرد به دلیل دارا بودن پرونده قضایی و برخی مسائل دیگر، اما با ورود مستقیم وزیر سابق اطلاعات و اعمال فشار به رحمانی فضلی، این کار متوقف مانده بود.
با برکناری فرماندار لامرد در نخستین روز آغاز به کار رسمی فعالیت وزیر جدید کشور که حاکی از قاطعیت سردار وحیدی است، استاندار فارس طی حکمی معاون فرمانداری لامرد را به سمت سرپرستی این مجموعه منصوب کرد تا در اولین فرصت گزینه‌ای کارآمد، فسادستیز و همسو با دولت جدید برای فرمانداری لامرد درنظر گرفته شود.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی