۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۳۹۴۹۷

تدوین سند ۱۵ پروژه نفتی در کرمانشاه

سند ۱۵ پروژه بزرگ بخش نفت، گاز و پترپشیمی استان کرمانشاه تدوین و آماده اجرا است.
تدوین سند ۱۵ پروژه نفتی در کرمانشاه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سند طرح‌های توسعه نفت، گاز و پتروشیمی استان در حالی تدوین شده که با اجرای طرح‌های آن استان در زمینه نفت و گاز به جایگاه سوم کشور خواهد رسید.
براساس گفته مسئولان اجرایی این سند بین 10 هزار تا 12 هزار نفر را مشغول به کار می‌کند و بر این اساس وزارت نفت 47 میلیارد تومان اعتبار برای آموزش نیروی انسانی مورد نیاز این طرح‌ها اختصاص داده است.
بهزاد باباخانی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: سند اجرای پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی در استان در دست اقدام است و این سند از 15 فصل تشکیل شده و با اجرای 15 پروژه اقدام بزرگی در استان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها منجر به توسعه استان می‌شود عنوان کرد: این پروژه‌ها در قالب یک سند و از طرف وزارت نفت ابلاغ شده‌اند.
اکنون چند مورد از این پروژه‌ها در حوزه بالادستی میادین نفت و گاز توسط دولت در دست اقدام است گفت: عملیات اجرایی بخشی از پروژه‌های بخش خصوصی نیز همچون پروژه‌های سنقر و کلیایی و اسلام‌آباد غرب آغاز شده است.
وی افزود: پروژه سنقر و کلیایی حدود 11 درصد و پروژه اسلام‌آباد غرب نیز بیش از پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر پروژه‌ها نیز اقداماتی از جمله خرید زمین را انجام داده‌اند.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی