۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۱۳۹۵۹۳

امروز در ایذه عزای عمومی است

سرپرست فرمانداری ایذه به مناسبت عروج ملکوتی نوجوان فداکار علی لندی، امروز را در ایذه عزای عمومی اعلام کرد.
امروز در ایذه عزای عمومی است
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسن نبوتی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استاندار خوزستان، به مناسبت عروج ملکوتی علی لندی که همه شهروندان ایذه را داغدار کرد امروز در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام می‌گردد.
وی ادامه داد: علی متعلق به یک شهر و استان نیست بلکه تمام کشور در سوگ این نوجوان رشید عزادار هستند و با خانواده آن مرحوم همدردی می‌کنند.
سرپرست فرمانداری ایذه خاطر نشان کرد: آیین تشییع وخاکسپاری پیکر علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای امروز ساعت ۱۵ از میدان آزادگان به سمت گلزار شهدای بلوطک لندی برگزار می‌شود.
علی لندی نوجوان ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشا آتش از آن‌ها خود گرفتار آتش شد.
وی با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان اعزام و بستری شد.
این نوجوان فداکار بامداد روز جمعه در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 مردم شهرستان‌های دزپارت و ایذه عصر دیروز نیز با حضور در ورودی این شهرها، از پیکر بی‌جان قهرمان این روز‌های کشورمان استقبال کردند و در سوگ وی به عزاداری پرداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی