۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۱۳۹۷۷۹

بهره برداری از سیستم های ارتقا یافته انبارهای پتروشیمی پردیس

 مراسم بهره برداری از سیستم های ارتقا یافته انبارهای پتروشیمی پردیس با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد.
بهره برداری از سیستم های ارتقا یافته انبارهای پتروشیمی پردیس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    دکتر غلامرضا جمشیدی در این آیین اظهار داشت: شرکت پتروشیمی پردیس یکی از شرکت های پیشرو در زمینه بهره گیری از فناوری های نوین و روزآمدسازی سیستم های مدیریتی و زیرساختی برای افزایش بهره وری در سازمان است و تاکنون گام های موثری در این مسیر برداشته است.
 وی افزود: یکی از مهم ترین قسمت های سازمان که بخش بزرگی از دارایی ها در آنجا انباشته می شود، انبار است و ایجاد فضای مناسب و شرایط ایمن برای نگهداری از این دارایی ها، کاهش هزینه و نهایتا افزایش سود سازمان را به دنبال خواهد داشت.
 مدیرعامل پتروشیمی پردیس ارتقاء سیستم های انبارداری مجتمع پردیس را گام ارزشمندی در مسیر صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف منابع سازمان عنوان نمود و بیان کرد: با بهره برداری از سیستم جدید انبارداری کالا در پتروشیمی پردیس 350 درصد به ظرفیت نگهداری کالا افزوده شده است.
 ایجاد زیرساختهای لازم برای بکارگیری فناوری های نوین در انبارها، رعایت استانداردهای بین المللی در انبارداری، ارتقاء مهارت کارکنان و کاهش ریسک های ایمنی و زیست محیطی از دیگر مواردی بود که دکتر جمشیدی در این آیین به اجرایی شدن آنها در سیستم جدید انبارداری اشاره کرد.
 مدیرعامل  پتروشیمی پردیس در پایان گفت: بر خود لازم می دانم از تلاش های ارزنده همکاران پرتلاش واحد انبارهای کالا و سایر همکارانی که در پروسه ارتقاء سیستم های انبارداری شرکت نقش داشتند تقدیر و تشکر کنم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


درود بر مدير عامل محبوب عسلويه
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه