۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۳۹۸۸۹

نگران پارس جنوبی هستم که به موزه تبدیل شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نگران پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی ایران هستم که در سال‌های آینده تبدیل به موزه انرژی شود.
نگران پارس جنوبی هستم که به موزه تبدیل شود
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسین حسین زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 12 مهرماه) در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: بایستی از همراهی مردم ایران در دو سال اخیر که شرایط کرونایی کشور را تحمل کردند تشکر کنم و به ویژه از کادر درمان و پزشکان، مهندسان، سپاهیان عزیز، ارتشیان مقتدر، ناجای قهرمان و وزارت اطلاعات هم تشکر می‌کنم.
وی افزود: ایران یک جغرافیا نیست و محدود به یک سرزمین هم نیست. ایران یک تاریخ و فرهنگ است و آنهایی که اشتباه محاسباتی می‌کنند نباید پایبشان را از گلیمشان دراز کنند که در آن صورت با شکست مواجه خواهند شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: آنهایی که فکرهای شوم در مرزهای شمال غربی کشور در سر می‌پرورانند بایستی از قدرت دم شیر آگاه باشند. ایران شیری است که منطقه را کابوس آمریکایی‌ها کرده است.
وی تأکید کرد: امنیت خط قرمز ایران اسلامی است و به هیچ کشوری اجازه نخواهیم داد مرزهایمان را به خطر بیندازند.
حسین زاده گفت: تاریخ فتح خیبر با رزمایش فاتحان خیبر تکرار شد؛ اگر گزندی به سرزمین عزیزتر از جانمان وارد شود، جان خود را در دست می‌گیریم و اجازه نخواهیم داد به دل رهبری انقلاب نگرانی بیفتد.
وی افزود: تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: وزارت خارجه فعلی دیگر وزارت خارجه برجام نیست.
وی افزود: تعیین راهبرد اساسی در حوزه انرژی از ضروریاتی است که باید مجلس و دولت به آن ورود کنند تا شاهد قطعی برق و آب نباشیم.
حسین زاده افزود: دیپلماسی انرژی و حضور فعال در اوپک و سایر سازمان‌های بین المللی راهکار شکست تحریم‌هاست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نگران پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی ایران هستم که در سال‌های آینده تبدیل به موزه انرژی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی