۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۴۰۲۶۷

مذاکره با ترکمنستان برای واردات گاز

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی چگونگی تأمین سوخت زمستانی در این کمیسیون با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد.
مذاکره با ترکمنستان برای واردات گاز
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مصطفی نخعی، در تشریح نشست روز یکشنبه (۲۵ مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، گفت: در این نشست موضوع چگونگی تأمین سوخت زمستانی کشور بررسی شد.
وی با بیان اینکه تأمین گاز خانگی و صنعتی در زمستان، مسئله بسیار مهمی برای نمایندگان مجلس است، افزود: مذاکرات مسئولان مربوطه با مقام‌های ترکمنستان برای واردات گاز از این کشور در حال انجام است، از این رو معتقدیم در صورت واردات دوباره گاز از  ترکمنستان دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برای تأمین سوخت زمستانی منتفی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه نشست‌های مرتبط با ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در مجموعه وزارت نفت به‌صورت مستمر در حال انجام است، تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی‌ها و ذخیره‌سازی‌های سوخت به‌درستی انجام شود، می‌توان امیدوار بود زمستان امسال با مشکل کمتری در تأمین گاز و به تبع آن تأمین برق روبه‌رو خواهیم شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی