۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۱۴۰۴۰۹

ورشکستگی عرضه‌کنندگان انرژی در انگلیس

در صورت عدم مداخله دولت انگلیس در بالا بردن سقف قیمت برق در این کشور، ۲۰ شرکت تامین کننده انرژی در این کشور طی یک ماه آینده ورشکسته می‌شوند.
ورشکستگی عرضه‌کنندگان انرژی در انگلیس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   20 شرکت دیگر تأمین‌کننده انرژی در انگلیس طی ماه‌های آینده ورشکسته خواهند شد، مگر این‌که دولت این کشور سقف افزایش قیمت انرژی را برای این شرکت‌ها بردارد.
چندین تأمین‌کننده برق در انگلیس طی هفته‌های اخیر از بازار خرده‌فروشی انرژی در این کشور خارج شده‌اند و احتمالاً به‌دنبال بالا رفتن قیمت عمده‌فروشی گاز، شرکت‌های بیشتری ورشکسته خواهند شد.
سطح پایین دخایر گاز در اروپا، پائین بودن سرعت وزش باد، کمبود عرضه گاز به بازار این کشور و قیمت بالای کربن، شاخص قیمت گاز و برق را در بزرگترین اقتصادهای این قاره به بالاترین رقم رسانده‌است.
دولت انگلیس برای افزایش قیمت انرژی در کشور سقف تعیین کرده‌است که از خانواده‌ها در برابر بالا رفتن هزینه انرژی محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد تامین‌کنندگان برق افزایش هزینه‌های خود را به آنها منتقل کنند. ولی به‌این‌ترتیب فشار بر این تأمین‌کننده ها افزایش‌یافته است.
طبق گفته کیت اندرسون، مدیر عامل شرکت اسکات پاور، اگر دولت انگلیس مداخله نکند و سقف قیمت انرژی را بالا نبرد، خطر ورشکستگی برای تمام شرکت‌های عرضه‌کننده برق وجود دارد.
 وی احتمال می‌دهد طی ماه آینده 20 شرکت دیگر ورشکسته شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی