۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۱۴۰۷۷۱

خواست نفتی آمریکا از امارات

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای، از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با همتای اماراتی اش و درخواست برای افزایش تولید نفت خبر داد.
خواست نفتی آمریکا از امارات
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور و «عبدالله بن زاید آل نهیان» در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در شهر «گلاسگو» در اسکاتلند، با یکدیگر دیدار و درباره موضوعات مخنلف گفتگو کردند.
در بیانیه مذکور در همین رابطه آمده است: ایالات متحده نگران تضمین تعادل بازارهای انرژی است و از تولیدکنندگان کلیدی و عمده انرژی مانند امارات می‌خواهد تا تولید را تا زمانی که بازارهای انرژی و شرایط اقتصادی گسترده‌تر در پی همه‌گیری کرونا عادی شود، افزایش دهند.
در ادامه این بیانیه بدون اشاره به دخالتهای واشنگتن و رژیم صهیونیستی در مسائل سیاسی سودان آمده است: بلینکن همچنین بر حمایت آمریکا از آرمان‌های مردم سودان برای دموکراسی و بر نیاز به احیای فوری دولت انتقالی به رهبری غیرنظامیان سودان، تاکید کرد.
بلینکن و بن زاید همچنین درباره موضوعات مهم دوجانبه و منطقه‌ای از جمله تحولات لبنان و سوریه، گفتگو کردند.
کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد موسوم به «کاپ ۲۶» (COP۲۶) از ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در گلاسگو در اسکاتلند آغاز شده و تا ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) ادامه دارد.

منبع: مهر 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی