۲
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۴۰۷۹۶

حسین شیوا مدیر عامل ملی نفتکش شد

  با حکم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دکتر حسین شیوا از چهره های خوشنام صنعت نفت بعنوان مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد
دکتر حسین شیوا
دکتر حسین شیوا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     شیوا دارای دکتراي مدیریت سیستم ها از دانشگاه جامع امام حسين علیه السلام و  کارشناسی ارشد مهندسی دریا از دانشگاه شهيد چمران اهواز است. 
وی مدرس دانشگاه خوارزمي و علوم اقتصادی می باشد.
سوابق اجرایی وی عبارتند از:
۱- مشاور و بازرس ويژه رئيس جمهوردر امور نفت 
۲ -دبير كميسيون اقتصادي شوراي عالي امنيت ملي 
۳ -رياست هيأت مديره بزرگترين شركت بورسي كشور تاپيكو (شستا) 
۴ -نايب رئيس و عضو اصلي هيأت مديره شركت ملي نفت كش 
۵ -عضو اصلي هيأت مديره شركت ملي پالايش و پخش  
۶- مشاور وزير و مديركل بازرسي وزارت نفت 
۷-مديركل رسيدگي به شكايات و تخلفات وزارت نفت
گفتنی است موضوع صادرات نفت و فرآورده های نفتی در مقطع فعلی تحریم از حساسیت ویژه ای برخوردار است که لازمه آن هماهنگی زنجیره فروش از مبدا تا مقصد است.
دولت رئیسی مبدا فروش نفت کشور را به دکتر حسین شیوا واگذار کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امید است ایشان در ملی نفتکش تحولات و تغییرات بسزایی را انجام دهند و در بسیاری از قرادادها بخصوص کشتیهای JV که قرارداد مدیریت این کشتیها به شرکت های خارجی مستقر در امارات واگذار شده و قرارداد ها بصورت ترکمن چای و توسط یک فرد رابط که مشاور مدیر عامل قبلی است انجام شده مورد بررسی قرار گیرد چرا که نواقص زیادی در این قرادادها به چشم میخورد که متاسفانه آقایان به بهانه تحریم و سری بودن قراردادها اجازه هیچگونه ورودی به این مباحث نداده و بر اساس مصلاح خویش آنها را منعقد کرده اند.
محمد
خوش نام؟!!!!
چرا معنای کلمات را مسخره می کنید؟
ناشناس
چرا به شما فشار اومد جناب؟
از طرز نوشتارت طرز تفکرت مشخصه... دیدن تغییرات و تحولات مثبت نیاز به چشم بصیرت نداره همین دوتا چشم سر کافیه مگر اینکه جنابعالی نابینا باشید و یا خودتون رو به اون کوچه معروف زده باشید... اگر از پرسنل NITC هستید که واقعا برات متاسفم ولی اگر از بیرون هستی و چرندیات دیگران رو شنیدی همون رو داری تلاوت میکنی که باید بگم کسی ازت نظر نخواست...