۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۴۱۳۹۶

حسین قاهری، دبیرکل انجمن تبادل رمزارز شد

دکتر حسین قاهری به عنوان «دبیرکل انجمن تبادل رمزارز» کشور انتخاب و معرفی شد.
حسین قاهری، دبیرکل انجمن تبادل رمزارز شد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   نخستین جلسه مجمع عمومی اعضای موسس انجمن «همیاران رمزارز و زیست بوم تبادل الکترونیک» با تشکیل هیات رئیسه مجمع و انتخاب اعضاء در دفتر مرکزی مجمع برگزار و «انجمن تبادل رمزارز» به طور رسمی آغاز بکار کرد.
اولین جلسه مجمع عمومی انجمن « تبادل رمزارز » با همت هیات موسس و پس از ماه‌ها جلسات متعدد با نمایندگان حوزه اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی، پژوهشگاه وزارت امور اقتصادی و دارایی و کسب مجوز از وزارت کشور و تاییدیه بانک مرکزی، با حضور ناظر وزارت کشور برگزار شد.
تصویب اساسنامه انجمن و انتخاب هیات مدیره و اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی، دبیر کل و بازرس انجمن از تصمیمات اولین مجمع عمومی « انجمن تبادل رمزارز» بود .
 در مرحله انتخاب هیات مدیره «انجمن تبادل رمزارز» که در حضور 11 نفر از اعضای هیات موسس این انجمن برگزار شد؛ دکتر حسین قاهری به عنوان دبیرکل و رئیس هیات مدیره، دکتر احسان والی نایب رئیس، دکتر سید روح الله سیدی و دکتر علیرضا رحیمی نیز به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.
همچنین آقایان بهنام بالود، حسین اکبری مقدم و آرین نبیونی، نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل و بازرس از طرف مجمع منصوب شدند.
هیات مدیره «انجمن تبادل رمزارز» در اولین مجمع عمومی، هدف از تشکیل این انجمن را لزوم نگاه تخصصی تر به حوزه رمزارز، ساماندهی و حمایت از فعالان این بخش و کمک به قانون گذار عنوان کردند.
حسین قاهری دبیرکل و رئیس هیات مدیره انجمن تبادل رمزارز، در نخستین مجمع عمومی این انجمن اعلام کرد به زودی سایت انجمن به عنوان مرجعی به منظور اطلاع رسانی و ارائه بهترین اطلاعات روز دنیا برای فعالان حوزه رمز ارز راه اندازی می شود.
یادآور می شود با برگزاری اولین مجمع عمومی « انجمن همیاران رمز ارز و زیست بوم تبادل الکترونیک » و انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن، و تایید ناظر وزارت کشور، فعالیت رسمی « انجمن تبادل رمزارز » آغاز شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای