۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۴۱۸۵۰

اوراق مسکن چند؟

اوراق تسهیلات مسکن در مهرماه ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان و در آبان‌ماه نیز ۸۲ هزار و ۵۰۰ قیمت دارد که این گزارش براساس قیمت آبان‌ماه نوشته شده است.
اوراق مسکن چند؟
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    آخرین قیمت‌های اوراق تسهیلات مسکن نشان می‌دهد که زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۶۶ میلیون تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
 بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال گذشته به ترتیب ۸۲ هزار و ۳۰۰، ۸۲ هزار و ۸۳ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارند.
هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیرماه سال گذشته با قیمت ۸۲ هزار و ۱۰۰، در مردادماه سال گذشته با قیمت ۸۲ هزار و ۷۰۰ و در شهریورماه سال گذشته نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۲۰۰ تومان  داد و ستد می‌شود.
همچنین این اوراق در ماه مهر سال ۱۳۹۹ معادل ۸۲ هزار و ۱۰۰ و در ماه‌های آبان و آذر همان سال نیز به ترتیب ۸۲ هزار و ۴۰۰ و ۸۲ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند.
اوراق تسهیلات مسکن در دی و بهمن و اسفندماه سال گذشته با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.
قیمت اوراق مسکن از فروردین تا آبان سال جاری
همچنین این اوراق در فروردین و اردیبهشت‌ و خردادماه سال ۱۴۰۰ به ترتیب با قیمت ۸۲ هزار و ۹۰۰ تومان، ۸۲ هزار و ۶۰۰ تومان، در خردادماه سال جاری نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.
قیمت این اوراق در تیرماه با قیمت ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان، در مردادماه ۸۳ هزار تومان و در شهریورماه نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.
اوراق تسهیلات مسکن در مهرماه ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان و در آبان‌ماه نیز ۸۲ هزار و ۵۰۰ قیمت دارد که این گزارش براساس قیمت آبان‌ماه نوشته شده است.
قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی
براین اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود.
لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومانی، ۳۳ میلیون تومان می‌شود.
همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۴۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود.
زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۶۶ میلیون تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
قیمت اوراق در سایر استان‌ها
سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مردها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که با توجه به این‌که مجردها باید ۳۲۰ و متاهل‌های ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و متاهل‌ها نیز باید ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
این وام برای مجردهای سایر مناطق شهری به ۱۲۰ و برای زوجین این مناطق نیز به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است.
بنابراین مجردها باید با پرداخت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و متاهل‌ها نیز با پرداخت ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نسبت به اخذ این وام اقدام کنند.
منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی