۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۴۲۰۳۵

رسانه ی افشاگر مجددا هدف تروریسم رسانه ای قرار گرفت

به دنبال حمله ی سایبری ۳ روز پیش، از امروز صبح (چهارشنبه ۱۷ آذرماه) مجددا پایگاه خبری "اقتصاد سالم" مورد حمله سایبری و تروریسم رسانه ای قرار گرفته است.
رسانه ی افشاگر مجددا هدف تروریسم رسانه ای قرار گرفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    شدت این حمله چند برابر حمله ی پیشین بوده و تیم فنی "اقتصاد سالم" به شدت با مهاجمان سایبری درگیر بوده و در حالِ دفاع از این پایگاه خبری است.
یکشنبه ۱۴ آذرماه نیز این پایگاه خبری مورد تروریسم رسانه ای قرار گرفته و از دسترس مخاطبان خارج شده بود و پس از حدود ۱۰ ساعت تلاش نیروهای فنی؛ دوباره فعال شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
در این شرایط گمانه زنی های صورت گرفته درباره ی عامل این حملات حاکی از آن است که این تیمِ هکری و تروریست های رسانه ای؛ از سوی یکی از مدیرانِ ارشد دولتی که پیش از این پرونده ی فساد مالی وی توسط "اقتصاد سالم" افشا شده بود، اجیر شده باشند.

192.187.127.19
192.187.118.202
 5.188.62.140
 ۳ آی پی از آی پی های مهاجم به پایگاه خبری اقتصاد سالم 

این موضوع در دست بررسی بوده و مراتب به مراجع ذی ربط گزارش خواهد شد.
در این شرایط تیم خبری "اقتصاد سالم" www.eghtesadsalem.com به مخاطبان خود و شهروندان ایران زمین تعهد می دهد، علی رغم تمام تطمیع ها و تهدیداتِ ایران ستیزان و مدیرانِ فاسد و برخی از آقا زادگان علیهِ این رسانه و افزایشِ دامنه ی حملات به سطحِ تروریسم رسانه ای؛ همچنان به عنوان سَرباز مامِ وطن، به فعالیت خود در زمینه ی افشاگری و مبارزه با فسادِ مسئولان ارشد و یقه سفیدان، ادامه دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی