۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۴۲۱۵۷

حریق در منزلی که انبار بنزین بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد میانسال به دلیل حریق در یک خانه قدیمی در محله اتابک خبر داد.
حریق در منزلی که انبار بنزین بود
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   "جلال ملکی" سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۴۸ آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در محله اتابک، خیابان درخشان نو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶۰ متر بود. در ظاهر امر مشخص بود که این ساختمان کاربری مسکونی دارد در حالی که ساختمان به محل نگهداری مقدار زیادی بنزین در گالن‌های کوچک و بزرگ که در مجموع حدود ۵۰۰ لیتر بود، تبدیل شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش به گالن‌های بنزین سرایت کرده و برخی از گالن‌ها براثر شدت حرارت ذوب شده بود.
ملکی با بیان اینکه دو طبقه کاملا در آتش شعله‌ور بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه حریق بر اثر مایعات قابل اشتعال صورت گرفته بود آتش‌نشانان با استفاده از محلول کف عملیات اطفاء را آغاز کردند. همچنین همزمان عملیات جستجو را نیز آغاز کرده و با بدن بی‌حال یک مرد تقریبا ۵۲ ساله مواجه شدند و او را سریعا از محل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از معاینه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: آتش خاموش و از سرایت آن به منازل اطراف جلوگیری شد. در نهایت عملیات ایمن‌سازی نیز به پایان رسید.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی