۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۱۴۲۶۵۳

پتروشیمی پردیس ۱۳۵۰ تومان سود داد

مجمع عمومی عادی سالانه پتروشیمی پردیس امروز با حضور ۸۳ درصد از سهامداران برگزار شد.
پتروشیمی پردیس ۱۳۵۰ تومان سود داد
به گزارش نفت ما، در ابتدای این مجمع غلامرضا جمشیدی مدیرعامل پتروشیمی پردیس به قرائت گزارش عملکرد شرکت پرداخت و به سوالات اکثر سهامداران پاسخ داد.
جمشیدی بیان کرد: شرکت پتروشیمی پردیس عظیم ترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول در سال است که در راستای تولید غذای کافی برای مردم دنیا گام های موثری برداشته است.
وی تصریح کرد: تولیدات و صادرات اوره جهان در سال ۲۰۲۰ ؛ تولید ۱۸۲ میلیون تن ومیزان صادرات اوره در جهان تقریبا ۵۰ میلیون تن است. بزرگترین تولید کننده های اوره در ۲۰۲۰ ابتدا چین و سپس هند هستند. هند بزرگترین وارد کننده اوره در سال ۲۰۲۰ بوده است. چین بیشترین مصرف کننده عمده اوره در سال ۲۰۲۰ بوده است.
جمشیدی اضافه کرد: ایران ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن معادل ۳ درصد تولید اوره دنیا را در اختیار دارد و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن مصرف عمده اوره در سال ۲۰۲۰ را داشته است.
وی افزود: سال مال ۱۴۰۰ نقطه عطفی در تاریخ فعالیت ۱۴ ساله شپدیس بوده و این شرکت توانست رکورد های بی نظیری در در حوزه تولید و فروش و صادرات محصولات خود را کسب کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی