۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۴۳۵۵۹

پتروشیمی شیراز صادر كننده نمونه استان فارس شد

آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان فارس در سال ۱۴۰۰ باحضورمحمد هادی ایمانیه استاندار فارس، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان، مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، جمال رازقي رئيس اتاق بازرگاني صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و جمعی از مسوولین در اتاق بازرگانی استان فارس تشکیل شد.
پتروشیمی شیراز صادر كننده نمونه استان فارس شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان فارس در سال 1400 باحضورمحمد هادی ایمانیه استاندار فارس، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان، مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، جمال رازقي رئيس اتاق بازرگاني صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و جمعی از مسوولین در اتاق بازرگانی استان فارس تشکیل شد.
در اين مراسم شركت پتروشيمي شيراز همچون سالهاي گذشته به پاس تلاش در راستای صادرات موفق به دريافت عنوان صادر كننده برتر استان فارس شد و لوح تقدير و تنديس برتر را دريافت كرد. 
شركت پتروشيمي شيراز ضمن ارتقای قابل توجه شاخص ارزش صادرات به ‌واسطه افزایش تولید و صادرات محصولات خود نسبت به دوره گذشته، در زمینه توسعه محصول و بازار نیز توانسته است صادرات محصولات توسعه‌ یافته در بازارهای جدید صادراتی  را در کارنامه‌ خود ثبت کند.
در این آیین علاوه بر صادرکنندگان نمونه ملی و استانی، صادرکنندگاني كه در كار خود خلاقیت ، نوآوری و یا کارآفرینی ايجاد نموده و در مدت زمان کوتاهی اقدام به صادرات نموده اند نيز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند . 
در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه، افزون بر پارامتر افزایش قابل توجه شاخص ارزش صادرات نسبت به دوره گذشته، شاخص‌های پرشماری از جمله موفقیت در برندینگ، تولید و فروش محصولات جدید، خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات، تنوع در محصولات صادراتی، حفظ بازارهای هدف در کنار گسترش بازارهای جدید صادراتی و سرانجام دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی مرتبط نیز ارزیابی و سنجش می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اگه پتروشیمی صادر کننده نمونه استان نشه پس کجا باید بشه؟