۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۴۳۶۴۶
از سوی رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت مطرح شد:

بررسی پیامدهای منفی آسیب به نظام حقوق صنعت نفت

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تأکید بر اینکه آسیب به نظام حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت سبب خروج متخصصان این صنعت ارزش‌آفرین می‌شود، گفت: دور از انتظار نیست که در صورت وقوع این موضوع در خلال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تا چند سال دیگر صنعت نفت نیازمند جذب متخصص نفت و گاز از اقصی نقاط جهان شود.
بررسی پیامدهای منفی آسیب به نظام حقوق صنعت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تأکید بر اینکه آسیب به نظام حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت سبب خروج متخصصان این صنعت ارزش‌آفرین می‌شود، گفت: دور از انتظار نیست که در صورت وقوع این موضوع در خلال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تا چند سال دیگر صنعت نفت نیازمند جذب متخصص نفت و گاز از اقصی نقاط جهان شود.
عبدالحسین بیات در نشست با جمعی از بازنشستگان صنعت نفت گفت: صنعت نفت، صنعتی پر خطر و ویژه است و هم‌اکنون همکارانی در جزایر و سکوهای نفتی و انواع ایستگاه گاز و فرآورده و خطوط لوله و مخابرات مشغول کار هستند.
وی افزود: سختی این کار در فعالیت‌های دکل‌های حفاری شاید از دید مخاطبان قابل تصور باشد. این عزیزان در شرایط سخت و پر خطر فعالیت می‌کنند همین شرایط  خطیر برای بسیاری از کارکنان صنعت نفت نیز وجود دارد.
بیات گفت: در دوران سازندگی و عبور از تحریم‌ها همین متخصصان و کارگران پرتلاش، صنعت نفت بودند که این صنعت را فعال و پویا نگه داشتند؛ از این رو هرچند این عزیزان دل در گرو انقلاب و وطن دارند، اما ممکن است با آسیب دیدن حقوق و دستمزد آنها اقدام به تغییر شغل یا مهاجرت کنند.
رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اظهار کرد: دور از انتظار نیست که در صورت وقوع این امر در خلال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تا چند سال دیگر صنعت نفت نیازمند جذب متخصص نفت و گاز از اقصی نقاط جهان شود؛ از نمایندگان تلاشگر مجلس شورای اسلامی انتظار حمایت و تقویت صنعت نفت را داریم.
منبع:شانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی