۴
۹
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۴۳۸۵۲

تقدیر مسئول نمایندگی ولی فقیه از مدیرعامل هلدینگ پارسیان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشار و وزارتخانه ها و ادارات کشور همزمان با ایام چهل سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در دفتر شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از مدیریت جهادی و انقلابی دکتر وحید محمودی مدیرعامل این هلدینگ، در راستای عملیاتی کردن شعار سال و خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت تقدیر و تشکر نمود.
تقدیر مسئول نمایندگی ولی فقیه از مدیرعامل هلدینگ پارسیان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشار و وزارتخانه ها و ادارات کشور همزمان با ایام چهل سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در دفتر شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از مدیریت جهادی و انقلابی دکتر وحید محمودی مدیرعامل این هلدینگ، در راستای عملیاتی کردن شعار سال و خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام امیرحسین شاهانی در پیام تقدیر خود خطاب به دکتر محمودی آورده است: اینکه در راستای تحقق شعار سال و خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و عملکرد مطلوب مدیریتی(جهادی و انقلابی) موجب رشد و شکوفایی آن مجموعه گردیده اید، این همان روحیه بسیجی شما همانند دوران دفاع مقدس است که با عشق و ایمان و بصیرت و همت ستودنی است، لیکن به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل، بدینوسیله از زحمات و خدمات ارزشمندتان تقدیر و تشکر داشته و برایتان آرزوی صحت و سلامتی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در عمل به فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می نمایم.
دکتر وحید محمودی در سال ۱۳۹۹ به عنوان مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور منصوب شد و در طول دوره کوتاه مدیریتی خود موفقیت های چشمگیری را برای این شرکت به ارمغان آورد.
كسب رتبه اول در بین هلدينگ های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری غدير در سال ١٤٠٠ از نظر عملكردی و تحقق اهداف، دريافت لوح تقدير از بزرگترين اجلاس سرآمدان اقتصاد ايران در مهرماه ١٤٠٠ و کسب رتبه نخست در بين هلدينگ های بازار سرمايه در شش ماهه اول سال ١٤٠٠ با بازدهی ٧٥ درصدی تنها بخشی از افتخارات هلدینگ پارسیان در سال ۱۴۰۰ است.
سود عملیاتی هلدینگ نفت و گاز پارسیان در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل، ۱۷۳ درصد رشد داشته و سود خالص آن نیز در همین مدت رشد ۱۷۷ درصدی را تجربه کرده است، سهامداران پارسیان برای هر سهم خود، ۱۷۷ درصد بیش از سال گذشته سود دریافت کردند.
ایجاد کارگروه اوره كشور یکی از ابتکارات هلدینگ پارسيان برای مديريت قيمت و بازار اوره است. راه اندازی این كارگروه باعث شد قیمت اوره ایران از ٢٢٠ دلار به ٨٨٠ دلار برسد و شركت های درون گروه بجای رقابت ناموجه در حوزه صادرات با هم همكاری کنند. با این ابتکار، قیمت محصولات گروه از ٢٠ تا ٤٠ دلار زير قيمت جهانی(ارگوس) در سال های قبل، به ٤٠ تا ٧٠ دلار بالای قيمت ارگوس افزایش یافته و پارسيان به محور تعيين قيمت اوره در کشور تبديل شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بنده خدا
داستان این بنده خدا (و.م) و زیر مجموعه هاش برای ملت تو این سایت نفت ما، شده داستان سریال مختار تو صدا و سیما ..
خخخخ.زدی تو هدف بنده خدا
محمودی جهادی انقلابی!!!!تدریس در دانشگاه غربی دوست و یار زنگنه!!
دلت بخواد که یک سوم ........ سواد داشتی کوره سواد بی مغز
واقعا شرم آوره تقدیر از مدیری که در غرب تحصیل کرده و دوست زنگنه و ختلان است
اگه توچی حالیت می شد که اسم توبود شک نکن توسوادی که تا قطر هم بروی رانداری چه بسا غرب
لا الا الله...محمودی رسوالله.چقدر هزینه برای تبلیغ بیخودی!!!
توهم سرشناس باش تاهزینه کنند برات بی مخ
ایشان تا فروردین هستند و بعد عوض میشه. جایگزینشم مشخص شده. آخرین رپرتاژ هارو براش برید که دیگه رفتنیه