۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۴۳۹۰۵

پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از قیمت نفت

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است میانگین قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در شش ماه نخست امسال به ۸۸ دلار خواهد رسید.
پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از قیمت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است میانگین قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در شش ماه نخست امسال به ۸۸ دلار خواهد رسید.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد قیمت نفت خام برنت در ماه فوریه به طور میانگین به ۹۰ دلار می رسد و این رقم برای شش ماه نخست امسال نیز به بیش از ۸۸ دلار خواهد رسید.
بر اساس این گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین برآورد کرده است که میزان ذخایر انرژی کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی به پایین ترین سطح خود از اواسط ۲۰۱۴ رسیده و این عامل نقش مهمی در رشد فزاینده قیمت نفت داشته است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی خود درباره قیمت نفت برنت را نسبت به گزارش قبلی ۱۱ درصد افزایش داده است.
استیو نالی مدیر اداره اطلاعات انرژی آمریکا گفت: تولید نفت برای تامین تقاضا و مصرف بازار کافی نیست. بازار نگران اختلالات تولید نفت و آسیب پذیری های چرخه عرضه است و نگرانی های زیادی درباره نحوه عملکرد بانک های مرکزی جهان برای مقابله با تورم رو به رشد وجود دارد.
میانگین قیمت هر گالن بنزین در آمریکا در ژانویه به بیش از ۳.۳۱ دلار رسیده که این رقم حدودا یک دلار بیشتر از سال قبل است.
پیش بینی می شود میانگین قیمت هر گالن بنزین در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۳.۲۴ دلار خواهد رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی