۴
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۱۴۴۱۸۱

اعضای جدید هیأت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان معرفی شدند

اعضاء جدید هیات مدیره شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان به اسامی آقایان : ۱_ اسماعیل قنبری ، ۲_ متین دیداری ، ۳_ محمد رضا حیدر زاده ، ۴_ رحیم اسماعیلی دانا ، از طرف مدیر عامل این شرکت منصوب و طی احکامی جداگانه از زحمات آقایان وحید محمودی و عبد الرحیم قنبریان بابت زحمات دوره تصدی تقدیر و تشکر بعمل آمد .
اعضای جدید هیأت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان معرفی شدند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، اعضاء جدید هیات مدیره شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان به اسامی آقایان : ۱_ اسماعیل قنبری ، ۲_ متین دیداری ، ۳_ محمد رضا حیدر زاده ، ۴_ رحیم اسماعیلی دانا ، از طرف مدیر عامل این شرکت منصوب و طی احکامی جداگانه از زحمات آقایان وحید محمودی و عبد الرحیم قنبریان بابت زحمات دوره تصدی تقدیر و تشکر بعمل آمد .

در متن این حکم آمده است :

به موجب این حکم و به شرط رعایت مفاد قانون اصلاح ماده ۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و با عنایت به سوابق و شایستگی های جنابعالی، بدینوسیله به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان منصوب و معرفی میشوید تا درچارچوب مقررات و به منظور رعایت حقوق صاحبان سهام، با اعطای مسئولیت نمایندگی در هیئت مدیره به شرح فوق نسبت به موارد ذیل توجه و اهتمام ویژه مبذول دارید:
تسلط کامل بر اساسنامه، آیین نامه های معاملاتی و استخدامی، ساختار سازمانی، برنامه های راهبردی و عملیاتی، صورتهای مالی، گزارشهای حسابرس و بازرس قانونی و الزامات مورد نیاز جهت تصمیم گیری و فعالیت در شرکت.
شناخت کامل فضای کسب وکار شرکت و تحلیل جایگاه آن در میان سایر فعالان و ذینفعان.
اعمال دقیق سیاست¬ها و الزامات ابلاغی هلدینگ در قالب برنامه های راهبردی و عملیاتی و بودجه.
رعایت صرفه و صلاح شرکت با تأکید بر الزامات قانون تجارت، اساسنامه و منافع صاحبان سهام.
حضور فعال و مؤثر در جلسات هیئت¬مدیره و کمیته های تخصصی.
پیگیری تکالیف مجامع عمومی صاحبان سهام شرکت.
پاسخگویی به صاحبان سهام و سایر مراجع در قبال تصمیمات اتخاذ شده.
مشارکت فعال بر فرآیندهای ارزیابی عملکرد ادواری شرکت و ارائه کامل و به موقع مستندات و گزارش های مرتبط و حضور در جلسات برنامه ریزی شده.
ارائه گزارش های منظم (تعیین شده) و مستقل به این شرکت درخصوص وضعیت کلی و عملیاتی اصلی شرکت.
انجام سایر وظایف مطابق با قانون تجارت و قوانین و مقررات ناظر بر فعالیت بنگاه های اقتصادی و قوانین مرتبط با موضوع فعالیت شرکت.
امید است با اتکال به خداوند منان و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری و با رعایت اصول قانون مداری، شفافیت و تعهد در پیشبرد اهداف شرکت و کشور موفق و مؤید باشید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی