۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۱۴۴۳۰۴

بازدید مدیرعامل پلی پروپیلن جم از نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

سید مصطفی فیض مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم از سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که از دوم تا چهارم اسفندماه در جزیره کیش برگزار شد، بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل پلی پروپیلن جم از نمایشگاه حمایت از ساخت داخل
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سید مصطفی فیض مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم از سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که از دوم تا چهارم اسفندماه در جزیره کیش برگزار شد، بازدید کرد. 
این دوره از نمایشگاه با استقبال کم‌نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی برگزار شد.
مدیر عامل شرکت پلی پروپیلن جم در حاشیه این بازید ضمن تاکید بر رسالتی که کمیته بومی سازی و خودکفایی شرکت در این حوزه دارد، افزود: افزایش تعاملات با شرکت های دانش بنیان در قالب های جدید با صلاحدید سهامدار در راستای استحکام و تقویت بومی سازی و ایجاد بسترهایی برای همکاری بیشتر از اهداف مهم شرکت پلی پروپیلن جم است.
رئیس کارگروه پلی پروپیلن کشور ادامه داد: در همین راستا ایجاد کنسرسیوم با شرکت های داخلی جهت ارتقای اکسترودر برای تولید گریدهای جدید در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است که سومین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با همراهی معاونت علمی - فناوری ریاست‌جمهوری با هدف حضور فعالانه شرکت‌های دانش‌بنیان و با همراهی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، برگزار گردید و به نظر می‌رسد با توجه به ایجاد زمینه های لازم برای ارتقای داخلی‌سازی، در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد چشمگیر داخلی سازی و بومی سازی در صنعت پتروشیمی باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی