۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۴۴۹۵۸
در سال بی رونقی بورس رخ داد؛

فنفت پربازده ترین نماد نفتی بازار سرمایه

شرکت صنایع تجهیزات نفت که با نماد فنفت در بازار سرمایه حضور دارد توانسته با عملکرد درخشان خود در سال ۱۴۰۰ در بین ۱۰ شرکت برتر پربازده ترین نماد بازار بورس قرار بگیرد.
فنفت پربازده ترین نماد نفتی بازار سرمایه
به گزارش نفت ما، فنفت علیرغم بی رونق بودن بازار سرمایه در سال گذشته با عملکرد موفق مدیریتی خود در سال گذشته به یکی از نمادهای جذاب سرمایه گذاران تبدیل شد و با ۱۶۰ درصد بازدهی عنوان برترین شرکت نفتی بازار سرمایه را از آن خود کند.
این در حالیست که فنفت در سالهای اخیر در راستای محقق کردن شعار اقتصاد مقاومتی و داخلی سازی تجهیزات مورد نیاز صنایع پتروشیمی به ویژه خطوط گاز، قابل توجه بوده است. این شرکت در سال گذشته موفق شد با تکیه بر توان داخلی 30 محصول جدید تولید کند. تولید شیر56 اینچ برای استفاده در خط لوله گوره -جاسک به واقع شاهکار فنفت در تولید محصولات جدید بوده که برای نخستین بار در کشور انجام شده است. 
این شرکت تا به امروز تامین کننده تجهیزات مورد نیاز بسیاری از پروژه های مهم پتروشیمی در کشور بوده است، به عنوان مثال 30 درصد از تجهیزات مورد نیاز پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در فاز اول را تامین کرده است و در فاز دوم بيد بلند نیز صد در صد شيرهاي مورد نياز پروژه بيد بلند را تامين نمود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی