۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۴۵۰۲۷

فرانسه مشتری گاز آمریکا شد

طبق گزارش ها، دولت فرانسه در حال برنامه ریزی برای ساخت تاسیسات شناور برای دریافت LNG آمریکایی است.
فرانسه مشتری گاز آمریکا شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، مقامات فرانسوی در حال بررسی پیشنهادهایی برای ساخت پایانه شناور گاز طبیعی مایع (LNG) در بندر لوهاور هستند.
روزنامه اقتصادی لیزیکو (لزکو) چاپ پاریس گزارش داد که مقامات فرانسوی برای راه اندازی این پایانه LNG در حال مذاکره با شرکت انرژی توتال هستند به همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت به شبکه‌هایی که توسط شرکت فرانسوی انرژی اداره می‌شود خدمات رسانی داشته باشد.
انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه وابستگی فرانسوی‌ها به گاز طبیعی روسیه کاهش یابد، با این حال واردات این کشور از دیگر کشورها به طور معمول افزایش خواهد یافت.
عملیات نظامی روسیه در اوکراین باعث شد اتحادیه اروپا از اقدامات آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه مسکو پیروی کند. به عنوان بخشی از دستور کار تحریم‌ها، اعضای این اتحادیه در حال تلاش برای محدود کردن عرضه گاز طبیعی روسیه هستند چون این امر بحران بازار انرژی را تشدید کرده و در طول شیوع کووید به منطقه اروپا ضربات اقتصادی سهمگینی وارد کرده است.
روز جمعه، واشنگتن و بروکسل (مرکز اتحادیه اروپا) اعلام کردند که ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۵ میلیارد متر مکعب LNG به اتحادیه اروپا عرضه خواهد کرد تا به این اتحادیه کمک کند تا از واردات انرژی روسیه جلوگیری کند.
منبع:مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی