۱۴
۶۷
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۱۴۵۱۴۶
واکاوی "ریخت و پاش‌های" پالایشگاه اصفهان در گفت‌وگوی "نفت ما" با محمود خاقانی؛

پول پاشی در پالایشگاه اصفهان!

در چند سال اخیر "اقتصاد مقاومتی" واژه‌ای آشنا در همه ارگان‌ها و سازمان‌ها است که در همه حوزه‌های اقتصادی قابل لمس است؛ اما این روزها برخی از مدیران از جمله مدیرعامل پالایشگاه اصفهان، مشاهده می‌شود برای حفظ کاریزمای خود در بین نیروهای شاغل در زیرمجموعه خود امتیازهای پر طمطراقی را ابلاغیه می‌کنند!
پول پاشی در پالایشگاه اصفهان!
به گزارش خبرنگار " نفت ما"، پالایش نفت اصفهان که در سال ۱۳۸۶ در صنعت عظیم نفت کشور مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی قرار گرفت و با عرضه سهام آن در بازار بورس با نماد شپنا به بخش خصوصی واگذار شد.
بنابراین گزارش پالایشگاهی که سهامداران آن تحت عنوان سهام عدالت سهم دارند و به ظاهر در پیشبرد اقتصاد مقاومتی گام برداشته اما در حال حاضر در پارادوکس عجیب قرار دارد.
این گزارش حاکی از آن است که مصوبات هیات مدیره پالایشگاه نفت اصفهان در حوزه انسانی همانطور که در تصویر مشاهده می شود ابلاغیه‌ای مبنی براینکه پرداخت ۱۰ میلیون ریال به مناسبت میلاد حضرت زهرا به کلیه خانم های همکارشان و مبلغ ۵ میلیون ریال به همسران معزز کارمندان متاهل ذکور و همچنین پرداخت کمک بلاعوض به میزان ۱۵۰ میلیون ریال برای تولد هر فرزند در سال جاری و سال های آتی و همچنین پرداخت هدیه تولد به کلیه کارکنان و خانواده تحت تکلف قانونی آنان به میزان هر نفر ۱۰ میلیون ریال در تاریخ حرکت تولد هر کدام از آنها در سال جاری و سال های آتی، افزایش مبلغ بن کارت به میزان ۸۵ درصد برای کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم ضمن یکسان سازی مبالغ دو گروه ذکر شده و اضافه شدن همکاران قراردادی مستمر به دریافت کنندگان بن کارت ماهیانه و همچنین پرداخت معادل ۳۰ درصد پایه حقوق به صورت ماهیانه به کلیه کارکنان شرکت اعم از رسمی و قراردادی به عنوان فوق العاده ویژه مراکز تولیدی و فرآورشی و افزایش سقف مبلغ مصوب بن غذای زائرسرای مشهد مقدس و ویلاهای دریاکنار و همچنین ارائه صبحانه در ویلاها و آپارتمان های چادگان و افزایش سقف فوق العاده نوبت کاری کارکنان دو نوبت کار صبح و عصر است از ۱۰ به ۱۴ درصد که در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰در آستانه میلاد پرخیر و برکت ام ابیها حضرت زهرا  صادر شد!
در همین زمینه، محمود خاقانی کارشناس حوزه انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار نفت ما اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف از استفاده‌هایی که از نام های مقدس در ارتباط با مسایل مالی و اقتصادی شده خسارات زیادی را متحمل شده است که بهترین نمونه‌ها همان موسسات مالی واعتباری با نام های مختلف دینی و مذهبی بوده اند. 
وی تصریح کرد: استفاده و بهانه قراردادن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها که اصلا" ضروری نیست و نباید دریک تصمیم اداری به آن استناد شود.
خاقانی عنوان کرد: رقم هایی که دراین نامه آمده است باید جزیی از یک بودجه کلان باشد که میزان بودجه هم ذکر نشده است و تعداد کسانی که به آنها تعلق می گیرد معلوم نیست و به طورکلی انشا نامه بسیار با معلومات کم نوشته شده و درصورتی‌ که یک حسابرس و بازرس لایق روز و روزگاری آن‌ را مورد بررسی قرار بدهد تصویب کنندگان و مجریان آن باید بطور جدی پاسخگو باشند. 



وی در ادامه افزود: درهمین حال یک شرکت پالایش در استان اصفهان چنین تصمیمی گرفته است که موجب خواهد شد که انتظارات در سایر پالایشگاه ها و بتدریج در کل وزارت نفت و شرکت های تابعه افزایش یابد. 
وی با بیان اینکه نهایتا" آیا چنین تصمیمی در راستای قانون بودجه مصوب دولت سیزدهم برای سال ۱۴۰۱ است یا خیر !؟ اظهار داشت: درهرحال تصمیمی نادرست با استناد به یک نام مبارک و مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها نمایان‌گر این است که باید مراقب فساد و سو استفاده درچنین تصمیم هایی به صورت فردی یا گروهی بود.
وی در پایان گفت: چنین رفتاری در این شرکت جز اقدامات پوپولیستی نیست و مصوب کنندگان چنین تصمیمی باید بدانند که سهام عمده این پالایشگاه در اختیار سهام عدالت است، سهامی که به قشر مستضعف جامعه قرار دارد و باید دید که آیا آنها از این تصمیم راضی هستند یا خیر؟ این پول پاشی ها از جیب سهامدار عمده یعنی سهام عدالت چه توجیحی می تواند داشته باشد وقتی که مشکلات مالی آموزش و پرورش و کارکنان قوه قضاییه و بقیه سازمان ها را درگیر کرده است؟!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علیرضا
نفت ما عزیز
چرا نامه شرکت هلدینگ خلیج فارس را منتشر نمی کنید که برای هر مناسبت و غیر مناسبت مبلغی به کارکنان خود می دهد
حال یک شرکتی جهت ایجاد انگیزش بین کارکنان خود قرار. است یک پاداش اضافه کند این همه بوق و کرنا برای چیست
شما کارانه های بالای ۳۰ میلیون تومان شرکت های هلدینگی را دیده آید
نامه یکسان سازی پاداش هلدینگی ها را دیده آید
محمد
با سلام
اینکه چنین اخباری را بدون اطلاع کافی درج میکنید و باعث سیاه نمایی می شوید لازم است خدمتتان عرض کنم که من از کارکنان پالایشگاه اصفهان هستم و نامه ای که انتشار دادید برای موقعی هست که مدیری که در شروف بازنشستگی بود و با ورود مدیریت جدید میخواست از خودش در روز آخر مدیریتش خاطره خوب بجای بگذارد این نامه منتشر کرد که در آخر همان روز مدیریت جدید نامه را حذف و لازم اجرا ندانست.و خوشحالی نصف روزه کارکنان را کنسل کرد.کما اینکه حق کارکنان پالایشگاه اصفهان سالهاست که داده نمی شود مانند دیگر صنایع نفتی.حتی حقوق دریافتی کارکنان قراردادی بسیار پایین تر از سایر صنایع نفتی می باشد.
خواهشمندم از چاپ این مطلب که به عنوان پول پاشی هست را تجدید نظر بفرمائید و اگر چیزی از این پول پاشی عاید شما شده در حساب کارکنان این پالایشگاه هم رفته است. با تشکر
کیانوش
شما بهتره قبل از اینکه مطلب بزنین بیاید بررسی کنید کدوم این موارد برقرار شده کدومشو اجرایی کردن. اینکه اقای زنگنه قبل رفتن نامه رو زده همه جا گفتن اینکه مدیریت جدید جلوی اجرای ۷۰ درصد رو گرفت نگفتن. شما اگه خیلی دنبال عدالتید بیاید داخل شرکت از وضع ما پیمانکاری و مستقیم نکردن حرف بزنید ازینکه اجرا نشده خیلی از مصوبات صحبت کنید.
حامد
آخه این چه حرفیه، اکثر اینها قطع شده! اکثر کارمندا نه خونه دارن نه ماشین!
شما با پالایشگاه های دیگه مثل اراک و ... مقایسه کنید!
با آریا سوسول مقایسه کنید!
اصلا با شرکت صنایع شیمیایی اصفهان که ۳ برابر حقوق میگیرن مقایسه کنید!
با فولاد مبارکه که زمین و خونه مجانی داده و حقوق ۳ برابر میده مقایسه کنید!
چرا نمک به زخم ما می پاشید!
میدونم اینو منتشر نمی‌کنید اما بدونید مدیون مایید و مدیون کارگرانی که در ۵۰ سالگی خونه ندارن
اینجور که شما نوشتی و بازدید کننده داشته ما رو از اشک گریه کردن به خون گریه کردن انداختید!
فکر کنم سهم کمی بهت رسیده،که فرافکنی میکنی،
منفی‌
حالا ک ی نفر پیدا شده حق وحقوق واقعی این قشر زحمتکش رو درک کرده ودزدی نمیکنه وچن تا چنتا خونه درایران وخارج کشور برای خودش کنار نگذاشته وفرزتداتش در خارج ب عیش ونوش مشغول تیستن چرا اینهمه تنک نظری چرا اینهمه دزد واختلاسگر ک خوردن ورفتن وب ریش ما خندیدن را کسی گزارش نمیدهد خود دولت بزای تشویق ملت ب فرزند آوری گفت ما ب زوجینی ک نمیتوانند بچه دار بشوند با هزینه دولت درمان میشوتد ایا این مدیر محترم برای تشویق فرزتد آوری با پرداخت مبلغ نا چیز تشویق به فرزند آوری کرده جرم محسوب میشود!!!؟؟؟ چرا اونایی ک در لباس روحانیت این لباس مقدس خیلی کارها کردن ک خود شما بهتر از هرکس میداتید جرم محسوب نمیشود ولی در رو تولد حضرت زهرا کمک کردن ب قشر تحصیلکرده وزحمتکش ک ثد البته تولید وتشویق وایجاد اهرمی برای حرکت ک نتیجه اش پیشرفت در تولید ومملکت است جرم محسوب میشود .ویا شاید با آمدن ایشان درراس کار جیره بعضی کمتر وبله قربانها کمتر از تک وتا افتادن .بدانید ک مردم ب آگاهی وکمال کامل رسیده اند وحنای شما دگر رنگی ندارد درود بر قشر زحمتکش پتوشیمی اصفهان وننگ بر سنگ اندازان.
حسنی
با سلام
این صحبت ها کاملا دروغ است در حالی که این مصوبه اجرایی نشده و بسیاری از کارکنان پالایشگاه اصفهان تحت قرارداد پیمانکاری و جذبی بسیار در مضیغه مالی و حق آن ها پایمال می شود ،نیروهای جدید با شرایط آزمون تحت نظر پیمانکار هستند .
این پولها باید سالهای گذشته داده میشد، حداقل از10 سال گذشته، همانطور که به تمامی شرکت های دولتی و غیر دولتی، بیشتر از این امتیازها داده میشده،، چطور در باره تحت پوشش نشدن کارکنان قراردادی شرکت طی این سالها صحبتی نمیشه، که تمامی شرکت های دولتی و نیمه دولتی از زمان دستور آقا احمدی نژاد تمامی کارکنان قراردادی خود را زیر پوشش شرکت بردند🤔🤔
حسین
بعد از این همه سال یه افزایش حقوق برای پرسنل زحمت کش اعمال کردند که طبیعتا توی بازدهی شرکت هم موثر هست ، خواهشا درباره شرایط قبلی حقوق در پالایشگاه یه تحقیقی بکنید تا بتونید صحیح قضاوت کنید
علیقلی
ن بابا
جمال براتی
موارد فوق در بین بیشتر ارگان های کشور جاری است موارد فوق در جهت ایجاد انگیزه بین کارکنان در جهت بهره وری بیشتر بوده و همچنین سیاست های کلی نظام در جهت افزایش جمعیت می باشد جناب دکتر قدیری مدیر عامل جز جانبازان سرافراز انقلاب و همچنین جزء دلسوزترین مدیران کشور می باشد لطفا در جهت اصلاح مطلب فوق اقدام نمایید در غیر اینصورت به شکایت حقوقی کارکنان از شما خواهد انجامید
سینا
این کشور ازپول نفت داره می‌چرخه وحق تمام کارکنان نفت در تمام نقاط کشوره که ازچنین مزایایی استفاده کنن ودرقیاس اختلاسها ودزدیهایی که میشه ناچیزه این مبالغ.متاسفانه کسایی که به این کارها میتازن ازصعوبت وسختی کار کارکنان نفت خبرندارن و پالایشگاه اصفهان باتوجه به درآمدی که داره این مبالغ خیلی خیلی کمه چنین حرفها وانتقادات باعث دلسردی کارکنان میشه
لبیک یا خامنه ای
بعد ده سال جذبی بودن و قراردادی و هزار نوع قرار داد و حقوق بخور نمیر حالا ی نفر پیدا شده که حق ما رو بده اونم حق نه بیشتر . حالا ببین چی کار میکنید . کسی که شش روز تو هفته از شش صبح تا شش عصر سر کار باشه کمتر از 6 تومن بگیره دیگه مگه مریضه بره پالایشگاه .
آقاگداخونه ای بدترازپالایشگاه اصفهان وجودندارد اینادعوای باندبازی هیات مدیرس
میشه مارا هم تو این گدا خونه که تو میگی استخدام‌ کنند بابا دارن پول پارو می‌کنند از کارگرش تا اون بالا بالائی ها
متن نوشتاری مطلب بیشتر از اینکه دلسوزانه باشد نشان دهنده تسویه حساب بین دو روه و بیشتر مغرضانه است. در کشوری که عفونت فساد سراسر بخش‌های دولتی و خصوصی را گرفته این تیپ مطالب فقط جهت تخریب بیان می شود والا همه می دانیم بقیه ارگانها نیز همین گونه است. بعنوان مثال فولاد مبارکه رو برید چک کنید
نفت ما یا نفت شما؟
اگر مدیرعامل محترم پالایشگاه لطفی در حق پرسنل کرده، در جهت ایجاد انگیزه بوده. اشکالی داره بجای چپاندن در حلقوم عده ای خاص به پرسنلش بعد از سالها ظلم و حق کشی، نظر لطفی داشته؟
نفر
این دروغه اینو بردارید این بخشنامه بوده لغو شده
Rh
کسی نیس به این کارشناس نما بگه این مزایاییه که اکثر شرکتها از قبل داشتن و پالایشگاه اصفهانم از خیلی قبلتر باید میداشت ولی رفقای جناب خاقانی که اکنون از قدرت کنار زده شدند ۸سال حق کارگرها را خوردند و رفتند
زکریا
اولا این مصوبه مال دو سال پیشه دوما شما چرا جرات نداری از پرداختی پتروشیمی ها حرف بزنی
سوما اگر معلما حقوقشون کمه شیفت ندارن شش ماه کار ندارن وقت و بی وقت نباید بیان سر کار الان که یه شخصی اومد سر کار با خدا و مومن داری قسمتی از حق پرسنل ک منطبق بر بودجه و بیانات مقام معظم رهبری را پرداخت میکنه که در مقابل فیش نجومی همین افراد نقد کننده چیزی نیست متاسفانه این رفتارا را میکنید .یکم تفکر کنید همین چند کیلومتری پالایشگاه مجتمع فولاد مبارکه هست که حقوق های خوب برای رفاه پرسنل میده برید از اونا منتشر کنید شایدم جراتشا ندارید چون این نقد شما برای یک مصوبه داخلی فقط یک هدف داره تخریب مدیریت عامل جدید ک با رفتارش محبوب پرسنله و داره دست عده ای اختلاص گرا رو میکنه حالا شما که نمیدونی و خبر نداری بنویس و حق الناس درست کن برا خودت .
اصلا اینطور نیست این طرح به نفع کارمندان ودر نتیجه بهره بری بالاتره شرکته
هرکسی عرضه داره یک ماه بیاد تو واحد عملیاتی کار کنه و مدام شیفت اضافه کار داشته باشه بعد در مورد مزایای نفت نظر بده،
تو دو سال گذشته تمام اداره ها نصف سال تعطیل بودن ما یک روز تعطیلی نداشتیم
مهندس
شما میدونستین که شرکت های دیگه فولاد ذوب و...
حتی بانک و...این مبالغ و هدیه ها رو به کارکنان میدادن
و پالایشگاه بعد مدت ها تصمیم گرفته مثل بقیه شرکت ها عمل کنه
پالایشگاه خصوصی و رضایت کارکنان موجب تولید بیشتر و...میشه
پالایشگاه یک شرکت تولیدی شما اگه درک داشتین شرکت های خدماتی و...رو نقد میکردین که مزایای بالایی دارن
کارمند
خوشم میاد دری وری می‌نویسید ولی جرات بازتاب نظرات را ندارید
مدیرعامل توانا که جلوی دزدی و فساد و گرفته ولی متاسفانه دزدا تحملشو ندارن
محسنی
چرا حالا شماها ناراحتید؟؟
پرسنل اونجا دارن با خون و آتش کار میکنن
حتما که حقشونه بگیرن!!
اختلاس که نکردن!!
دارن حق‌الزحمه تلاش پرسنل را میدن مگه بده؟؟؟
امیر
با سلام و احترام
کارشناسی جناب خاقانی در مورد این موقوله از حوزه تخصص ایشان خارج است
ابتدا باید گفت مدیرعامل محترم پالایشگاه اصفهان جلوی اختلاس گروه مدیریت قبل رو گرفته
و ثانیا پرداختی های ایشان تماما مصوب هیئت مدیره بوده و با توجه به اینکه شرکت خصوصی و با مصوبات دولت تعارضی ندارد
Mehdi
کسی که این خبر رو قبول داره اونم در اصفهان؟
+ قبول دارم
- قبول ندارم
عاطفه
بنظرم که تازه داریم متوجه خیلی از مزایا و تسهیلاتی میشیم که به کارکنان رسمی تعلق میگرفته وهمه ی افراد قرارداد مستقیم و پیمانی ازش محروم بودن و یا کمتر بهره مند بودند
تازه داریم با ورود جناب آقای قدیری مفهوم عدالت و همسان سازی حقوق و مزایای نیروهای پالایشگاه را میبینیم
خیلی خوب دارید پیش میروید جناب مدیر عامل
دمتون گرم
ما از شما حمایت میکنیم
محمد
مشکل این مدیرعامل این هست که پول شرکت و بیت المال را ندزدید و ببره خارج از کشور با زن و بچه هم دستانش بخوره و به ریش ملت بخنده، بنده خدا دزدی بلد نبوده
حالا که به یه مشت کارگر زحمتکش رسیده و تو این اوضاع بد اقتصادی دل خانوادهاشونا شاد کرده، باید جوابگو باشه چرا ...
درود خدا بر امثال این مدیرعامل ها و اف بر جارچیان بی فکر
اینا همش حرف چرته.کدوم پول پاشی؟!اینجا خبری نیست. پول پاشی میخواید برید فولاد مبارکه ببینید چه خبره با این همه حقوق و مزایا.پالایشگاه اصفهان فقط میگن چیزی نمیدن
امید
اگه کارمند در یه حداقل رفاهی بتونه زندگی کنه به دیگر اقشار جامعه هم تسری پیدا میکنه و این چرخه ادامه پیدا میکنه. حالا شما به اسم قناعت و این چیزها یه چرخه ی گدا پروری میخواین راه بندازین رو نمیفهمم
ممدقلی
فتوشاپه
عیسی
حتمن باید یک نفر پیدا بشه بدزده و ببره که هیچ خبر و تحلیل و کارشناسی در موردش کار نشه ولی اگه یک نفر بیاد و حق عقب افتاده قشر زحمتکش کارگر را بده میشه پول پاشی. متاسفم برا اون به اصطلاح کارشناس و سایت بیخود و ناحقگو نفت ما!

گرچه میدونم اجازه انتشار به این نظر نمیدید
امین
اول اینکه شما ببین کلا همه اینا با هم چقدر میشه و چقدر به کارمند قرار دادی حقوق میدن بعد بیا خبر الکی بذار. دوم اینکه اصلا همین هم لغو شد و سوم اینکه اونی که این خبرا رو جوری پخش میکنه انگار همه ی کارکنانش میلیاردرن باید گفت به قول محمود آب رو بریز اونجا که میسوزه.
وحید
سلام
والا شرکت هایی تو اصفهان به مناسبت روز زن به خانم های شرکتش ربع سکه داده و شرکت گیتی پسند برا روز مرد به آقایان شرکت ۵ میلیون بن خرید لباس داده اداره اوقاف به پرسنل خودش ۲.۵ میلیون بن لباس داده اما جمع دوتا مناسبت روز مرد و زن شرکتش رو هم ۱.۵ میلیون نشده به گفته شما اونها نمیبینین؟پالایشگاه تهران به پرسنل خودش در ازای ۸۰ ساعت اضافه کار که بیان ۴۰ ساعت اضافه کار پاداش میده اونم با فرمت و فرمول کارکنان رسمی نفت اینها هم بنویسین تا ملت بدونن کجا چه خبره سعی نکنین یک مدیر نا امید کنین و بترسونین .
فریبا
پالایشگاه اصفهان چندین سال پیش باید این خدمات رو به کارمندان میداد ولی نداد
الان دکتر قدیری اومدن و دارن حق رو به حق دار میرسونن
اینقدر بخیل نباشید
تنگ نظر نباشید
دکتر جون دوستت داریم
خیلی با وجودی
تنها جمله که باید گفت تاسف برای کارشناس و خبرگزاری است که همچین متن و موضوع را با این نگارش انتشار میدهند
محمد
این آقا،انتظار داشته مدیرعامل بشه.
حالا که نشده داره سم پاشی میکنه.
حمید خدامرادی
نیرو‌های رسمی شرکت رو توسعه دادن،نباید همسان‌سازی حقوق صورت بگیره،قراردادی ها تازه اومدن،نباید اینجوری بشه!
خدامرادی
آره از مدارک و مدارج عالیشون پیداست که توسعه دادن. ماشالا توی همون کولینگ شما همه پرسنل رسمی فوق لیسانس و دکترا شیمی دارند....
خداااا
تو که تکلیفت مشخصه برا همه...
قاسم
واقعا چرا من با پنج سال سابقه باید اندازه شما حقوق بگیرم.چرا؟واقعا چرا؟؟
رسول
پز شرکت نفت مال نیروهای رسمی ناکارآمد و سربار، کار و زحمتش مال قرارداد
اسماعیل کرکوندی
به نظرم نیروهای قراردادی خیلی پر رو شدن.
مدیرعامل باید طرف نیرو‌های رسمی شرکت رو بگیره
اسماعیل
شما که چشم قشنگ و سفره داری دیگه چرا؟؟؟
Eorc
فعلا ک پالایشگاه با نیروهای قراردادی میچرخه
شما دنبال کاریابی باش خارج شو
خطرناکه حسن
آیا شما نیروهای رسمی تخم دو زرده میذارید برای صنعت نفت؟ ماشاالله بعضیاتون که گاو هم بارتون نیست.نمیدونم تا الان چطور اومدین بالا!!! شماها باباتون هنرمند بوده که خوش موقع به دنیاتون آورده.آخر هنر خودتون این بوده که با سیکل و دیپلم چهارتا فارسی و دینی و ریاضی امتحان دادین و توی قحطی نیروی انسانی راحت وارد صنعت نفت شدین.یه سوال دارم.اگه همه ی نیروهای قراردادی از بچه های خودتون بودن، اینطور ................. در میاوردین برای قراردادی؟.شماها بعضیاتون میسوزین که چرا نتونستین بچه هاتون را بیارید تو شرکت.فکر میکنید پالایشگاه ارث باباتونه.آره.آبو بریز اونجا که میسوزه
قاسم
چشم قشنگ دوستت داریم.اووووف
لرقبا
من نبروی رسمی شرکتم.
دارم بازنشست میشم.قانون تعیین سقف حقوقی،داغونمون کرده،نیروهای رسمی را فراموش کردن.
Eorc
کاش زودتر تو و امثالت بازنشست بشین صنعت نفت یه نفسی بکشه.
بجز بار مالی چیزی ندارید.
فقط واسه خوردن نهار و شام از اتاقت خارج میشی.
بازنشست بشی حقوقت برسه به چهارتا جوون تحصیل کرده.
حقوق این نیروها چنده به اونم اشاره میکردی ک هنوز متخصصینشون دارن با حداقل حقوق اداره کار کار میکنند
اسماعیلی بخار
خدارو شکر تونستیم دوباره نامه بزنیم و جلو این پول پاشیا رو بگیریم

خدا شاهده سال ۸۹ که قرار بود یه آیتم پنجاه درصدی به این مهندسای تازه وارد۸۹ ای بدن خودم شخصا با رئیس شیفت صحبت کردم

خدارو شکر آیتم حذف شد و الان این ما رسمی های شرکتییم که سمت گرفتیم و حرفمون برش داره

به مدرک نیست که به سابقس
بابا قدیمی رسمی خیلی کار می‌کنید شما. از صدق سر احمدی نژاد رسمی شدید وگرنه باید چوپونی میکردید
صابری
به جرات میشه گفته اصلی ترین و مهمترین نقش تو توسعه و پیشرفت اهداف پالایشگاه رو نیروهای قراردادی در این چند سال اخیر داشته اند. نیروهای رسمی بجای تمرکز بر روی کار متاسفانه فقط بر روی مسایل مالی و حاشیه متمرکزند و این درحالیکه نیروهای قراردادی همه از نظر تحصیلات و هم از نظر کاری نسبت به آنها سرآمدند.
شهرام دانشفر.
والا نصف شما رسمی ها اگر حقوق دولت نبود بیرون باید آفتابه پر می‌کردید. شما دماغتون رو هم زوری میتونید بکشید بالا . این حقوقی که به نصف بیشتر شما ها میدند حداقل نصفش اضافه هست . هر کدومتون هم ناراضی هستید بیاید قراردادی بشید اینقدر طالب هست که نوع استخدامیش را عوض کنه . به من باشه باید بیشترتون را بست به گاری چون کارایی مفیدی ندارید خداوکیلی
آگاه
آهای تویی که اومدی به جای همه ی افراد یوتیلیتی اونم افراد شیفت c نظر نوشتی.اونم با اسم و فامیل.خیلی...................... هستی.شیفت c یوتیلیتی هستی.حراست میگم آمارتو در بیاره
رضا شکیبانیا
این خبر واقعیت داره، مدیر عامل جدید آقای قدیری واقعاً بدون حساب و کتاب منابع مالی شرکت رو از بین می‌بره.
به نظرم باید عوضش کنن.
بهزاد
اولا که طبق مصوبات ۵ درصد از هزینه ی درآمد باید صرف پرسنل بشود قانونا دوما هیچگاه بیشتر از ۲ درصد هزینه نیروی انسانی نشده و سوما تمام این مواردی که ذکر شده در همه‌ی ارگانهای دولتی پرداخت میشود از سالهای گذشته و تازه برای اولین بار در پالایشگاه پرداخت شده و به هیچ وجه پول پاشی محسوب نمیشه...
دانیال
بیست سال است به عنوان نیروی قراردادی در پالایشگاه اصفهان هستم ریالی از حقوقم را نتوانستم پس انداز کنم یعنی چیزی نمی دادند که بشود این کار را کرد . واقعا جای تأسف داره کسایی که صبح ساعت نه زودتر نمی توانند از خواب بیدار شوند و حقوق و مزایای شأن سه برابر ماست و در شهر ناهار را با خانواده می خورند و زیر باد کولر با همکار خانم چای را خود را چگونه جای ما که هر روز صبح 5صبح از خواب بیدار می شویم و در بهترین فصول سال درگیر تعمیرات اساسی هستیم و ریه هامان پر از کثافت و آلودگی است قرار می دهند آن هم برای چه . برای دادن کمی از حق و حقوقمان که سالها مدیران دزد از دادن اش طفره رفتند و در پرفراژ بنده سه آیتم برای پانزده سال بیشتر نبود . شرم بر شما باد. احتمالا حق حضرات و کسایی که سالها به ناحق سر سفره پالایشگاه نشسته بودند کمتر داده شده . که نماز جماعت بخوانند و بچه هاشون را بفرستند اروپا عشق و حال. با مزایا یک مشت کارگر بدبخت صحرا نشین
Jesus
سوزش امثال شما بخاطر رو شدن دست زالو صفت هایی هست که حق پرسنل قراردادی رو این همه سال میخوردن و با رو شدن دزدی های کلان شون و اینکه دیگه نمیتونن پول بخورن زورتون گرفته. یه مرد پیدا شده که به معنای واقعی کلمه مدیره و قدر زحمات پرسنل رو میدونه شما ناراحتی سرتو بکوب تو دیوار تمام....
نازی
شوهر من تو پالایشگاه کارگری میکنه هر کاری هم ک بگی میکنه ولی حقوقی ک باید بش بدن رو نمیدن خداشاهدهذی ۲۰ روز پول تو کارتش نیست تا باز حقوق بدن ولی دامادمون با پرچم رو صفحه گوشی و ی پیشواز مذهبی ک خدا شاهده هیچ کاری هم نمیکنه رفته رسمی شده با چ مزایایی با چ حقوقی این انصاف نیست اگه انسان هستن باید انسانی رفتار کنید چقد ناحقی بسه دیگه
سید رضا
بفرمایید یک باره بگید حقوق کارمندان شرکتم عادلانه نیست و چرا بیشتر از اداره کار حقوق می گیریم . اولا که در مورد سهام عدالت آیا از سهم سهامداران چیزی کم شده که آن ها را بهانه کردید؟ ثانیا شما که درکی از سختی کار در صنعت نفت و واحد های بهره برداری را ندارید لطفا قضاوت نکنید. در ضمن عمده سهام این شرکت خصوصی است یک بخش سهام آن مربوط به سهام عدالت است عمده آن و مربوط به بورس است
نامور
شماهم اگه میخوای به عنوان یه خبرنگار رسانه ای حقوقت حلال باشه به خودت زحمت بده و با تحقیق بیشتر مطلب ارایه بده اول از خودت شروع کن
سجاد
والا ما نیروهای اشپزخانه پالایشگاه هستیم از نیروهای پیمانکاری .
حقوق ما از حقوق خیلی از نیروهای پیمانکاری ک ساعتی دارن از نیروهاشون کار میکشن کمتره
هیچ مزایایی هم از طرف شرکت نفت نمیگیرم هیچ مزایایی حتی اگه طوریمون بشه هم بخوایم بریم بهداری ازاد برامون حساب میکنن
ما چقدر دیگه بدبختیم تو شرکت نفت کارمیکنیم بیشترین زحمتم تو شرکت نفت نیرو آشپزخونه میکشه ولی حقوقمون کمتز از همه ی نیروهاست فقط این وسط پیمانکار داره سودش رو میبره
ی ضرب المثل هست میشه
بیرونش مردم رو کشته
داخلش خودمون رو
کاش ماهم نیرو حول دینگ میشدیم حدقل میدونستیم حقمون رو نمیخورن به افتخار روزی ک ماهم قراردادمستقیم بشیم