۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۴۵۴۳۰
برای نخستین بار در پارس جنوبی

خروجی واحد بازیافت گوگرد پتروشیمی بوشهر استاندارد شد

مصطفی موذنی؛ رییس اداره شهرستان عسلویه گفت: سایت ۳ پتروشیمی بوشهر بمنظور شیرین سازی گاز مصرفی سایت ۱ و ۲ آن پتروشیمی احداث گردیده است.
خروجی واحد بازیافت گوگرد پتروشیمی بوشهر استاندارد شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، موذنی در ادامه گفت: این سایت دارای واحد بازیافت گوگرد می باشد که خروجی آلاینده های جوی در زباله سوز آن به دلیل کاهش غلظت H2S و راندمان پائین فرآیند تبدیل H2S  به گوگرد،  بالاتر از حد استاندارد بود. این اداره با پایشهای فصلی و بررسی میزان آلاینده ها اقدام به صدور اخطاریه های متناسب با موضوع نمود که در پی اقدامات صورت گرفته و رویکرد پتروشیمی بوشهر در جهت اصلاح سیستم بازیافت گوگرد در فروردین ماه سال جاری، اقدام به راه اندازی واحد TGTU نموده که با پایشهای صورت گرفته ازطرف اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در محل مورد نظر، خروجی این واحد آلاینده هوای محیطی و منبع انتشار دی اکسید گوگرد و مونوکسید کربن، در محدوده استاندارد سازمان محیط زیست قرار گرفته است.
شایان ذکر است که با توجه به کاهش چشمگیر خروجی آلاینده ها، دستیابی شرکت پتروشیمی بوشهر به استاندارد در خروجی واحد بازیافت گوگرد برای نخستین بار در پارس جنوبی محقق گردیده است که موفقیتی بزرگ در حوزه کاهش آلودگی ها از این نوع منابع می باشد و امید است الگویی برای سایر واحد های مشابه در پالایشگاه های گازی که واجد واحد TGTU می باشند، شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کرامت عزیزی
بله با تلاش شبانه روزی بنده و سایر همکاران استاندارد سازی انجام شد که به اینجانب و سایر همکاران تبریک عرض می کنم.
بله شما که خیلی زحمت کشیدی
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی