۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۴۵۹۰۶
گام بلند شورای راهبردی پتروشیمی ها منطقه پارس و کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

احداث ۲۳۰ منزل مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد جنوب استان

۲۳۰ واحد منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستانهای عسلویه ، کنگان، جم و دیّر با مشارکت شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و به مددجویان این مناطق تحویل داده شد.
احداث ۲۳۰ منزل مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد جنوب استان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، رییس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس با اعلام این خبر کفت: این منازل با اعتبار ۲۶۴ میلیارد ریال  در شهرستان های جنوب استان بوشهر احداث شده است.
دکتر حجت نظری افزود: با همکاری شایسته کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر این طرح مشارکتی اجرا و در راستای خانه دار کردن مدد جویان کم بضاعت کمیته امداد تکمیل و به مردم شریف این مناطق تحویل داده شده است.
وی ضمن قدردانی از همراهی های رییس سابق شورای راهبردی ، مهندس حسنی در پشتیبانی ها از اجرای این طرح ، تصریح کرد:در این طرح در شهرستان عسلویه ۷۶ واحد، کنگان ۵۶ واحد ، جم ۳۳ واحد و دیّر ۵۵ واحد منزل مسکونی ساخته شده است.
کل اعتبار این پروژه ۲۶۴ میلیارد ریال بوده که ۱۳۲ میلیارد ریال از آن از سوی پتروشیمی های منطقه پارس تامین و اختصاص یافته است.
لازم بذکر‌است پیش از این نیز ده واحد مسکونی از سوی شرکت پتروشیمی زاگرس احداث و به  مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه اهدا شده بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی