۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۴۵۹۹۱

مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک پتروشیمی‌ها می‌داند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اهمیت صنعت پتروشیمی در شکوفایی اقتصاد کشور، گفت: مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک مجموعه‌های پتروشیمی می‌داند.
مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک پتروشیمی‌ها می‌داند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، علیرضا دانشی در بازدید اعضای کمیسیون انرژی از پتروشیمی مسجدسلیمان که روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی می‌تواند برای ارتقای زنجیره ارزش افزوده در صنعت نفت سبب شکوفایی اقتصاد کشور شود و بر این اساس مناطق نفت‌خیز جنوب خود را ملزم به تأمین خوراک مجموعه‌های پتروشیمی می‌داند.
وی با بیان اینکه پتروشیمی نیاز به کمک ویژه بخش بالادستی نفت دارد، گفت: با کارگروه‌های ویژه‌ای که به همین منظور شکل گرفته اقدام‌های عاجلی را برای پتروشیمی‌ها منطقه انجام خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر اینکه در شکوفایی و بالندگی بهتر این مجموعه خواهیم کوشید، افزود: با فرصتی که با حضور مجموعه کمیسیون انرژی بدست آمده می‌توان در رفع مشکلات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار کمک کرد و می‌توان تصمیم‌های خوبی برای شکوفایی منطقه اتخاذ کرد.
دانشی در ادامه با قدردانی از حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس در مسجدسلیمان بیان کرد: فرصت را مغتنم می‌شماریم زیرا این سفرها برای رفع بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود.
اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب در شهرستان‌های مسجد سلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به خوزستان سفر کردند. در این سفر ۲ روزه، مدیران ارشد وزارتخانه‌های نفت و نیرو حضور دارند تا پس از بررسی‌های کارشناسی، برای کاهش مشکلات موجود، تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی