۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۱۴۵۹۹۶

آغاز تعمیرات اساسی ۲ واحد پتروشیمی فن آوران

اورهال واحد های اسید استیک و منوکسید کربن شرکت پتروشیمی فن آوران مطابق با برنامه از پیش تعیین شده آغاز و وارد فاز عملیاتی شد.
آغاز تعمیرات اساسی ۲ واحد پتروشیمی فن آوران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، تعمیرات اساسی واحد های اسید استیک و منوکسید کربن این شرکت مطابق برنامه از پیش تعیین شده آغاز و وارد فاز عملیاتی گردید. بنا بر این گزارش تعویض راکتور 2101 واحد اسید استیک که کار صدور سفارش، ساخت و انتقال آن به مجتمع در شرایط سخت ناشی از تحریم های بین المللی با موفقیت و پس از پیگیری فراوان به انجام رسید، از اهم اهداف کاربردی و استراتژیک این اورهال بشمار می رود که تداوم و افزایش تولید، رفع مخاطرات ناشی از پایان عمر مفید راکتور پیشین و کاهش توقفات را در پی خواهد داشت. سایر اهداف این عملیات به موازات تعویض این راکتور، توسط گروه های تعمیراتی، فنی مهندسی و بهره برداری در واحد های تولید اسید استیک و واحد بالادستی منوکسید کربن، دنبال و پیگیری خواهند شد.
پتروشیمی فن آوران تنها تامین کننده نیاز بازار های داخلی کشور به اسید استیک و نیز جزو عرضه کنندگان مهم این محصول در بازار های بین المللی می باشد که انجام این عملیات به افزایش تولید و درنتیجه رشد سهم بازار های داخلی و خارجی آن خواهد انجامید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی