۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۴۶۱۶۱

امدادرسانی شرکت ملی حفاری ایران به متروپل

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از استمرار همکاری با دستگاه‌های امداد رسان و تامین و ارسال کمک‌ها و نیازهای ضروری به آبادان خبر داد.
امدادرسانی شرکت ملی حفاری ایران به متروپل
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، حمیدرضا گلپایگانی اظهار کرد: حسب دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرکت‌های تابع صنعت نفت در جنوب، مبنی بر حضور و مشارکت فعال در پشتیبانی و همیاری با دستگاه‌ها و سازمان‌های امدادرسان در آواربرداری ساختمان تخریب شده متروپل در آبادان، این شرکت نیز نسبت به بسیج امکانات و تامین نیازهای لازم اقدام کرده است .
وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان این حادثه دلخراش افزود: بر اساس اعلام نیاز ستاد بحران استان و شهرستان آبادان شرکت ملی حفاری ایران طی ساعات گذشته یک دستگاه کانکس، یک دستگاه خودرو یخچال‌دار، چند دستگاه بی سیم سیار و همچنین تعداد قابل توجهی کاور شب نما و دستکش ایمنی برای استفاده نیروهای امدادی تخصیص و به آبادان ارسال کرد.
گلپایگانی با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات و گروه‌های خدمات ایمنی و آتش نشانی و امدادی و شماری از بسیجیان شرکت از اولین ساعات بروز حادثه به این موقعیت اعزام شدند، تصریح کرد: دومین محموله کمک‌های شرکت همانند مرحله نخست شامل هزار وعده (صبحانه، ناهار و شام و میان وعده)، بسته‌های آب معدنی، مواد غذایی پروتئینی، لبنیات، خشکبار و ...  روز یکشنبه از اهواز به آبادان انتقال یافت .
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: گروه‌های ایمنی و آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی و بسیجیان ملی حفاری تا زمانی که ستاد بحران تشخیص دهد در موقعیت استقرار و تامین مواد غذایی به صورت هر سه روز یکبار بر اساس تقسیم کار میان شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز  اروندان و شرکت ملی حفاری ایران انجام خواهد شد.
وی ضمن عرض خدا قوت به گروه‌های امدادی و خدمات رسانی افزود: مجموعه نفت در خدمت مردم شریف آبادان است و امداد رسانی و پشتیبانی با هماهنگی مقامات محلی و ستاد بحران استان تداوم خواهد یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی