۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۱۴۶۲۴۳

بازدید نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران از عملیات اورهال

تولید اسید استیک و منوکسید کربن در سال های قبل علیرغم محدودیت های ناشی از فرسودگی راکتور واحد اسید با جهش های چشمگیری همراه بود و با تعویض این راکتور اکنون انتظار است تا با عبور از ظرفیت اسمی، هدفگذاری ۱۸۰ هزار تنی تولید اسید استیک مد نظر قرار گیرد.
محمد جواد بدری
محمد جواد بدری
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،محمد جواد بدری نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران صبح امروز چهارشنبه در این مجتمع حضور یافت و از  نزدیک در جریان روند پیشرفت عملیات اورهال واحد های اسید استیک و منوکسید کربن این شرکت قرار گرفت.
بدری در جلسه مشترک با دست اندرکاران این عملیات، ضمن تقدیر از تلاش کلیه مجموعه های ستادی و صنعتی، به برنامه ریزی دو ساله این تعمیرات و تلاش بعمل آمده برای تامین راکتور واحد اسید استیک اشاره کرد و از ایجاد ساختار لازم برای پیش بینی به موقع نیازهای نگهداری و تعمیرات واحد های تولیدی در این شرکت که موجب کاهش توقفات تولید می باشد ابراز خرسندی نمود.
بدری خطاب به همکاران گفت تولید اسید استیک و منوکسید کربن در سال های قبل علیرغم محدودیت های ناشی از فرسودگی راکتور واحد اسید با جهش های چشمگیری همراه بود و با تعویض این راکتور اکنون انتظار است تا با عبور از ظرفیت اسمی، هدفگذاری 180 هزار تنی تولید اسید استیک مد نظر قرار گیرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با پایان موفق و بموقع این اورهال، رکورد های جدید تولید  هر دو محصول اسید و منوکسید کرن در سال جاری با اقتدار محقق گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی