۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۱۴۶۴۲۵

نشست شواری معاونین شستا در پتروشیمی خراسان

سفر یک روزه مدیرعامل و معاونین شرکت سرمایه گذاری تامین "شستا" و مدیران عامل هلدینگ های تابعه به استان های خراسان رضوی و شمالی صورت گرفت.
نشست شواری معاونین شستا در پتروشیمی خراسان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،    روز گذشته نشست شورای معاونین شستا و مدیران عامل هلدینگ های تابعه به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار شد.
 
 دکتر بازیان با اشاره به اهداف این سفر بیان داشت: سفرهایی از این دست و با این ترکیب سبب نزدیک شدن نگاه ها به محیط عملیاتی، انسجام و اتحاد بیشتر می شود تا بتوانیم با قدرت حرکت کنیم .
 
مدیرعامل شستا افزود: مدیران ما باید نگاه فرا بخشی داشته باشند و در تصمیم گیری ها یکپارچه عمل کنند تا به ثمرات و فواید متعالی دست یابیم.
 
وی با اشاره به بازدیدهایش از کارخانجات تولید دارویی مشهد، سیمان بجنورد و پتروشیمی خراسان اظهار داشت: بایستی قدر سرمایه های نظام را دانست و توسعه اقتصادی را رقم زد چون اگر چرخ اقتصاد بچرخد چرخ دین و فرهنگ هم خواهد چرخید و بدین منظور باید نیروهای انسانی مناسب را تربیت کنیم.
 
عضوهیات مدیره شستا با تاکید بر حضور جوانان گام دوم انقلاب خطاب به سرپرست پتروشیمی خراسان گفت: شما که خود جز جوانان انقلابی هستید با توجه به هرم سنی مدیران فعلی دستکم تا یکسال آینده باید ۲۰ جوان را در رده های مختلف تربیت و جانشین پروری را به درستی رقم بزنید.
 
وی با اشاره به نشست روز گذشته خود با استاندارخراسان شمالی اظهار کرد: به درخواست ایشان از مصوبات جلسه فعلی تغییر نام پتروشیمی خراسان به #پتروشیمیخراسانشمالی باشد.
 
در این نشست همچنین دکتر اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو خواستار راه اندازی طرح انتقال پساب بجنورد به مجتمع و اجرای پروژه GTPP شد. 

وی افزود: مسئولین استانی 100 درصد آماده و پای کار هستند تا ما این دو پروژه را انجام بدهیم و شرایط اقتصادی این مجتمع و درآمدهای خود را توسعه ببخشیم.
 
مهندس حسنی سرپرست پتروشیمی خراسان نیز در ابتدای این نشست با بیان نکاتی شرایط فعلی شرکت را توضیح داد.

 مهندس یوسف حسنی بیان داشت: حدود ۳۵۰ نفر از کارکنان نفتی در این شرکت شاغلند که اکثر رده های مدیریتی را بر عهده دارند و باسابقه بیش از ۳۰ سال در شرف بازنشستگی هستند.

وی افزود: بر این اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی خواهیم داشت اصل جانشین پروری را در تمام سطوح پیاده سازی کنیم تا در آینده شرکت دچار بحران نیروی انسانی ماهر و با تجربه نشود و از تجارب نیروهای فعلی نیز در آموزش افراد جدید بهرهمند شویم.

 سرپرست پتروشیمی خراسان همچنین با اشاره به طرح و پروژه های در دست بررسی و اقدام شرکت گفت: به منظور تامین منابع آبی پایدار برای مجتمع طرح انتقال پساب  در دست اقدام میباشد 

حسنی اضافه کرد: اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان یک الزام واقعی برای ادامه حیات این شرکت است و بنا داریم هرچه سریعتر وارد فاز عملیاتی شویم.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی