۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۴۶۴۹۲

ساخت بزرگترین زانویی مورد استفاده در صنایع نفتی

با ساخت بزرگترین زانویی مورد استفاده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ، صنایع نفت و گازکشور از وارادت این محصول بی نیاز شد.
ساخت بزرگترین زانویی مورد استفاده در صنایع نفتی
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،    مدیرعامل شرکتی دانش بنیان در مشهد گفت: به همت متخصصان جوان این  شرکت بزرگترین زانویی مورد استفاده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ساخته شده است.
محمدپور  افزود:این زانویی ۱۱۶ اینچی که تا قبل از آن از کشور‌های اروپایی و آمریکایی وارد می‌شد به عنوان یکی از اتصالات استراتژیک در خطوط خنک کننده پالایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه ضخامت، تحلیل‌های تنش، طراحی و تهیه مواد اولیه آن نیاز به محاسبات دقیق و پیچیده مهندسی دارد که به همت متخصصان این شرکت در مشهد انجام شده است  افزود:از مواد اولیه تا محصول نهایی همه کاملا ایرانی و بومی شده است.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان توس پیوند همچنین گفت:با طراحی و ساخت این محصول زمینه اشتغال برای ۷۵ نفر بصورت مستقیم و ۳۰۰ نفر هم به طور غیر مستقیم در این شرکت فراهم شده است.
محمد پور با بیان اینکه هزینه تولید این زانویی یک چهارم نمونه‌ی خارجی آن است افزود:با خودکفایی در تکنولوژی و ساخت این محصول علاوه بر تامین نیاز داخل، زمینه صادرات آن نیز فراهم شده است.
این شرکت دانش بنیان که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی صنایع تجهیزات نفت ایران است به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات انواع اتصالات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی همچون انواع فیتینگ و فلنج مانند زانویی و مایتر، سه راهی و لترال، تبدیل، در پوش، فلنج را تولید می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی