۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۴۶۵۹۱

افزایش همکاری هلدینگ خلیج فارس و بانک صادرات

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تأمین مالی ۱۴ پروژه در دست اجرا، همچنین طرح‌های پیش‌بینی‌شده برای تکمیل زنجیره ارزش و صنایع پایین دستی را اولویت مهم این شرکت خواند و از توسعه همکاری‌ها با بانک صادرات ایران به‌ویژه در حوزه ارزی استقبال کرد.
افزایش همکاری هلدینگ خلیج فارس و بانک صادرات
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،    عبدالعلی علی‌عسکری در نشستی با سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات بر اجرای هرچه سریع‌تر ۱۴ پروژه مهم این گروه به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد دلار، همچنین اجرای طرح‌ جدید پارک فناوری پتروشیمی فدک در عسلویه و طرح‌های پایین‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش در استان‌های مختلف تأکید کرد و گفت: اجرای سریع‌تر و با استاندارد بالای این پروژه‌های توسعه‌ای به تأمین مالی نیاز دارد که امروز اولویت ماست.
وی تصریح کرد: همکاری هلدینگ خلیج فارس با نظام بانکی تنها محدود به تأمین مالی نخواهد بود، بلکه از آنها برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های سودآور گروه دعوت می‌کنیم.
سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این بانک در منطقه غرب آسیا و همکاری‌های مثبت گذشته بین این بانک و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای افزایش همکاری‌های ارزی و ریالی اعلام آمادگی کرد.
حسین پناهیان، معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این نشست با اشاره به توافق ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۱۸۰ میلیون دلار اعتبار ارزی، توسعه همکاری‌های دوجانبه را خواستار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی