۲
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۴۶۸۴۳
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد؛

نگاه حاکمیتی به پیشرفت و راه اندازی بموقع مگا پتروشیمی کیان

 حمید رضا نجف‌پور مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به همراه حمید باقرنژاد عضو هیات مدیره  و علی اکبر طاهری مشاور عالی صندوق ذخیره فرهنگیان، علیرضا بابازاده مدیر عامل و غلامرضا مقیمی قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ و هیات همراه از مگاپتروشیمی کیان بازدید چند ساعته بعمل آوردند.  
نگاه حاکمیتی به پیشرفت و راه اندازی بموقع مگا پتروشیمی کیان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  اسدالله غلامپور مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان ابتدا به معرفی و میزان پیشرفت این پروژه اشاره کرد و از اهمیت‌ها، قابلیت‌ها و نقاط متمایزکننده این پروژه نسبت به پروژه‌های حال حاضر مجموعه پتروشیمی کشور است که همین تمایزات و اهمیت محصولات استراتژیک این مجتمع باعث نگاه‌های ویژه بر این مگاپروژه شده است. 
وی به تشریح فعالیت‌های عملیاتی و اجرایی در جبهه‌های مختلف پرداخت و مهم‌ترین رکن پیشرفت پروژه پتروشیمی کیان را دو عامل مالی و زمان، اعلام کرد.
سپس نجف پور ضمن اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به تکمیل ارزش زنجیره تولید در صنعت پتروشیمی، اظهار داشت تکمیل پروژه‌های کلان صنعتی مستلزم ترکیب علم و تجربه و عشق به کشور و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تاسی از حرکت جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امکان پذیر بوده و در این راستا موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با تمامی امکانات خود، اهتمام و جدیت لازم بمنظور پیشرفت و راه‌اندازی کامل مهم ترین پروژه حال حاضر کشور در صنعت پتروشیمی که مگاپروژه پتروشیمی کیان است، با اولویت راه‌اندازی واحد پلی اتیلن سنگین مجتمع، بهمراه شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، در زمان پیش‌بینی شده، بعمل خواهد آورد.
وی تاکید داشت که باید با توجه به استراتژیک بودن محصولات این مجتمع و تاثیر آن در رفع نیازهای کشور، کاهش وابستگی به خارج و افزایش ارزآوری و اشتغالزایی بالایی که این پروژه داشته و تاکید مقام معظم رهبری تکالیف ما را در اجرای کیان افزایش داده و باید با همتی جهادی برای اجرا و تکمیل آن، همگی دست به دست هم دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


از خاک بازدید کردن؟
تعجب میکنم تا الان فقط حقوق گرفته و الان یادش افتاده جهادی عمل کنه؟
صنایع
جناب اقای دکتر غلامپور با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارند قطعا تحول عظیمی در روند پیشرفت پروژه پتروشیمی کیان بوجود خواهند اورد
صنعت پتروشیمی
دکتر غلامپور وزنه سنگینی برای پتروشیمی هست باید قدر دان همچنین مدیران شاخص باشیم