۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۱۴۷۰۴۲

همکاری انرژی گستر سینا و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر

هلدینگ انرژی گستر سینا و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه انرژی و پتروشیمی، تفاهم‌نامه امضا کردند.
همکاری انرژی گستر سینا و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  مراسم امضای این تفاهم‌نامه صبح امروز (سه‌شنبه) 21 تیر ماه با حضور مهندس محمد زیار مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا و مهندس امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در محل سالن جلسات این هلدینگ برگزار شد.
توافق طرفین برای مشارکت و استفاده از تجارب یکدیگر به منظور توسعه فعالیت‌های بالادستی و پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع تکمیلی زنجیره ارزش پتروشیمی از جمله اهداف امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان هلدینگ انرژی گستر سینا و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به شمار می‌رود.
مهندس زیار مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این‌ تفاهم‌نامه به طور قطع ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌های دو شرکت خواهد بود.
وی با تأکید بر همکاری مشترک دو شرکت در حوزه میدان‌های گازی افزود: به طور قطع آینده پتروشیمی در تامین خوراک پایدار است.
مهندس زیار با توجه به امضای این تفاهم‌نامه در ایام بین دو عید سعید قربان و غدیر خم و همزمانی آن با دهه امامت و ولایت، ابراز امیدواری کرد به برکت ائمه معصومین علیهم‌السلام و در سایه کار جهادی  و خالصانه به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امضای این سند همکاری، نقطه شروعی برای توسعه فعالیت‌های مشترک طرفین باشد.
مهندس امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر نیز در این جلسه گفت: از نکات مثبت این تفاهم‌نامه این است که محورهای همکاری مشترک بین دو شرکت در آن مشخص و تکلیف معلوم شده است.
وی با اشاره به قابلیت‌های اجرایی تفاهم‌نامه همکاری میان انرژی گستر سینا و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر افزود: به طور قطع آنچه باید در اجرای این تفاهم‌نامه مدنظر قرار گیرد، ظرفیت‌های موجود دو شرکت در حوزه‌های مختلف است تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.
در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف به امضای مهندس زیار مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا و مهندس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی