۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۴۷۲۰۸

امید در صنعت پتروشیمی با همکاری میان پتروفرهنگ و انرژی گستر سینا

در نشستی که روز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ با حضور علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ و محمد زیار مدیرعامل انرژی گستر سینا در محل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای میان این دو هلدینگ در حوزه‌های توسعه و اکتشاف میادین گازی، احداث مجتمع‌های پالایشی و پتروشیمی و تامین مالی و بازرگانی منعقد شد.
امید در صنعت پتروشیمی با همکاری میان پتروفرهنگ و انرژی گستر سینا
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مدیرعامل انرژی گستر سینا ضمن معرفی ظرفیت‌های قابل توجه این هلدینگ تاکید کرد: صنعت پتروشیمی یک صنعت ارزش‌آفرین بوده و با توجه به شرایط پیش رو و حمایت‌های نهادهای حاکمیتی به طور قطع تعادل به این صنعت باز خواهد گشت.
وی در ادامه افزود: ورود به حوزه‌ صنایع پایین‌دستی از اولویت‌ بالایی برخوردار بوده و این هلدینگ با پشت سر گذاشتن تجربه ساخت فازهای پارس جنوبی توان بالایی در تامین تجهیزات، منابع انسانی، منابع مالی و دانش فنی داشته و با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه میان طرفین گام‌های موثری در این زمینه برداشته خواهد شد.
در ادامه این نشست بابازاده ضمن معرفی هلدینگ پتروفرهنگ به عنوان یک مجموعه تخصصی در صنعت پتروشیمی خاطرنشان کرد: این مجموعه به پشتوانه فرهنگیان معظم عضو صندوق ذخیره فرهنگیان، با کسب موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تولید و فروش محصولات استراتژیک پتروشیمی، خود را به عنوان یکی از بازیگران مهم این صنعت معرفی کرده است.
مدیرعامل پتروفرهنگ تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور ورود به صنایع بالادستی و تامین خوراک از اهم برنامه‌های پتروفرهنگ بوده و امیدواریم دولت نیز با حمایت از بخش خصوصی در این زمینه همکاری و مساعدت‌های لازم را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های مورد نظر انجام دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی