۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۴۷۵۰۳

دور جدید مذاکرات در راه است

سخنگوی وزارت خارجه از کشورها و سفارت‌خانه‌های خارجی مقیم ایران که در پی سیل اخیر در ایران با ارسال و انتشار پیام با دولت و ملت ایران و خانواده‌های قربانیان ابرار همدردی کردند، تشکر کرد.
دور جدید مذاکرات در راه است
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، ناصر کنعانی در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی همچنین گفت : برخی از  کشورهای همسایه  نیز در پی این حوادث اقدام به ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به ایران کردند که از آنها نیز تشکر می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  در پاسخ به سوالی در مورد تحولات اخیر عراق  گفت : ما با حساسیت تحولات اخیر عراق را پیگیری می‌کنیم و معتقدیم بهترین روش برای حل مسائل داخلی عراق، گفت‌وگو است.
 وی همچنین گفت: ایران همواره به انتخاب مردم عراق احترام گذاشته و می‌گذارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد مذاکرات  گفت: بعد از تبادل پیام‌ها و دیدگاه‌ها در روزهای اخیر و بررسی‌هایی که بر روی متون پیشنهادی انجام شد، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص زمان مذاکرات به نتیجه برسیم و احتمالا دور جدید مذاکرات را شاهد باشیم و این بستگی کامل به اراده طرف مقابل مشخصا آمریکا دارد.
وی همچنین در بخش دیگری از این نشست گفت: در صورتی که درخواست و تقاضای  رسمی  از سوی دولت لبنان  در مورد ارسال سوخت به این کشور در یافت کنیم، آن را به منظور کمک به مردم لبنان بررسی می‌کنیم . هنوز درخواست رسمی از سوی دولت لبنان در این ارتباط دریافت نکرده‌ایم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : هنوز زمان دور جدید مذاکرات ایران و عربستان مشخص نشده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی