۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۱۴۸۶۴۱

کشف ۱۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای شهریور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۳۲ هزار لیتری سوخت قاچاق توسط تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار از ابتدای شهریورماه تاکنون خبر داد.
کشف ۱۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای شهریور
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سردار احمد طاهری اظهار داشت: رزمندگان یگان‌های تکاوری "عمار" انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت از ابتدای شهریورماه موفق به انهدام چندین باند قاچاق سوخت شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران در چند مرحله عملیات موفق به توقیف ۱۰ دستگاه کامیون تانکردار شدند و در بازرسی از آن‌ها ۱۳۲ هزار و ۶۹۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.
وی با اشاره به شناسایی ۱۰ متخلف و معرفی آن‌ها به پلیس آگاهی، بر عزم جدی مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.
طاهری در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مستقر در ایست و بازسی "مسجد حضرت ابولفضل (ع) " برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش و تردد‌های خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن روغن ۵ کیلویی فاقد مجوز که از استان‌های مرکزی به سمت استان سیستان و بلوچستان و در نهایت به کشور‌های همسایه بارگیری شده بودند، کشف شد.
وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
طاهری در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قاچاقچیان از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی