۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۱۴۹۱۹۷

پیگیری مطالبات صنفی کارگران پارس جنوبی

استاندار بوشهر گفت: کارگران نقش مهمی در تولید و اقتصاد جامعه دارند در همین ارتباط مطالبات صنفی کارگران منطقه پارس جنوبی باید با جدیت و به‌صورت ویژه دنبال شود.
پیگیری مطالبات صنفی کارگران پارس جنوبی
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، احمد محمدی‌زاده در نشست هم‌اندیشی با تشکلات و نمایندگان کارگری مستقر در پارس جنوبی افزود: توجه به مطالبات کارگران باید در اولویت قرار گرفته شود.
وی ضمن برشمردن نقش و جایگاه کارگران در تولید به وظیفه دستگاه‌های اجرایی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی پرداخت و تصریح کرد: تمام مجموعه‌های کارگری اعم از بخش دولتی و کارفرمایان باید کرامت کارگران را حفظ کنند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: همانند اقدامات موثری که در حوزه سازماندهی انجمن‌های صنفی کارگری صورت گرفته این مهم در تمامی واحدهای منطقه پارس جنوبی انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز با اشاره به مطالبه تعدادی از کارگران پتروشیمی‌ بوشهر از پیمانکاران گفت: ‌تمام مطالبات جامعه کارگری در کمیسیون حوزه کارگری این استان در حال پیگیری است و با جدیت تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.
اکبر پورات افزود: با توجه به اینکه عناصر وابسته به سرویس‌های بیگانه و افراد نفوذی و آشوب‌طلب دنبال انحراف جامعه کارگری هستند، جامعه کارگری برای محقق نشدن اهداف دشمنان  بصیرت و هوشیاری خود را مورد توجه قرار دهند.
۱۸ مهرماه جمعی از کارگران ‌شاغل در پتروشیمی بوشهر در منطقه عسلویه با اعلام اینکه سه ماه حقوق نگرفته اند تجمع کرده و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات آنها شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


این مسایل به ماهشهر هم داره کشیده میشه هرچه از شاه کلید های روحانی گفتيم کسی گوش نکرد.
حالا باید یکی بیاد جمعش کنه
رزا
سلام چقدر برای یگان ویژه خرج لباس شد درپتروشبمی😉