۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۱۴۹۴۱۹
علی عسگری در مجمع هلدینگ خلیج فارس خبر داد:

رشد ۸۷ درصدی صادرات/ فروش بیش از ۱۴ میلیارد دلار محصولات تا پایان خرداد

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: فارس تاکنون ۴ میلیارد دلار فروش ارزی داشته است که مبلغ فروش شرکت با رشد ۸۶ درصدی به ۳۷۰ هزار میلیارد تومان رسید. 
رشد ۸۷ درصدی صادرات/ فروش بیش از ۱۴ میلیارد دلار محصولات تا پایان خرداد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، علی عسگری در مجمع هلدینگ خلیج فارس افزود: سود خالص تلفیقی هلدینگ خلیج فارس نیز با رشد ۴۱ درصدی به عدد ۹۴هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت اصلی نیز با رشد ۴۴ درصدی به ۵۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
عسگری با اشاره به صادرات هلدینگ خلیج فارس گفت: در بخش صادرات نیز  رشد ۸۷ درصدی داشتیم و همچنین کل فروش هلدینگ تا پایان خردادماه سال جاری ۱۴ و نیم میلیارد دلار معادل ۷۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.
 مديرعامل گروه صنايع پتروشيمي خليج فارس گفت:اين شرکت جایگاه دوم منطقه و رتبه دوم بیشترین حاشیه سود عملیاتی را بدست آورده است.
وی افزود:اين شرکت موفق به كسب رتبه هفتم بیشترین افزایش فروش و رتبه هفتم بیشترین حاشیه سود خالص شده است.
 مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت؛ با تلاش جهادي شبانه‌روزي، طرح‌هاي نيمه تمام از جمله گچساران، صدف، هنگام و يادآوران زودتر از زمان‌بندي مقرر افتتاح مي‌شود.برخي از طرح ها بيش از ١٨ سال است كه در انتظار افتتاح هستند.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به پروژه های هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس در کل ۲۸ پروژه در دست اجرا که ظرفیت آنها بیش از ۲۱ میلیون تومان و با سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار و ۷۹۰ هزار میلیارد تومان است. 
طرح بازسازی واحد پارازایلن پتروشیمی بوعلی سینا خانه مرکزی پتروشیمی بندر امام و طرح کلر آلکالی پتروشیمی بندر امام و طرح بازیافت اتان پتروشیمی بندر امام و طرح HYCO پتروشیمی کارون و طرح SSPپتروشیمی شهید تندگویان و طرح شیرین سازی برش سنگین پتروشیمی نوری و پتروشیمی ارغوان گستر ایلام و پتروشیمی صدف عسلویه و پروژه صنایع شیمیایی پترو آرمند لردگان، ایجاد پارک های صنایع تکمیلی عسلویه و ماهشهر و سایر شهرهای ساحلی خلیج فارس با هدف توسعه زنجیره ارزش و صنعت و تنوع پذیری سبد محصول گروه و تولید محصولات خاص از طرح های آتی این هلدینگ است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی