۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۴۹۸۶۳
انصاری نیک خبر داد:

تهیه بسته های تشویقی شرکت های نوآور ساخت داخل در پتروشیمی بندر امام

دکتر انصاری نیک، مدیر عامل پتروشیمی بندر امام در همایش توسعه روابط با شرکتهای دانش بنیان و فناور اظهار داشت: این همایش با هدف عینیت بخشی و عملی سازی شعار سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و از همه همکاران که چندماه به صورت شبانه روزی برای برگزاری آن فعالیت داشتند تشکر می کنم.
تهیه بسته های تشویقی شرکت های نوآور ساخت داخل در پتروشیمی بندر امام
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، وی با تاکید بر اینکه باید توان ساخت داخل را توسعه بدهیم گفت: با توان ساخت داخل و نوآوری می توانیم عمق استراتژیک پیدا کنیم.
انصاری نیک ادامه داد: در لوگوی این همایش علامت سوال بکار رفته است به این معنا که باید اول نیازها شناسایی شوند و بر اساس این نیازها طرح مساله بکنیم و پس از غربالگری و محوربندی مسایل به سمت حل مسایل حرکت بکنیم.
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام تصریح کرد؛ بایستی از روشهای سنتی در فرایند زنجیره تامین کالا اجتناب کنیم. به جای اعلام مشخصات فنی سازندگان خارجی که همواره وابستگی مد نظرشان است بایستی شرح نیاز را مطرح کنیم و از سازندگان داخلی تهیه نماییم.
بندر امام یک فن بازار بزرگ برای شرکتهای دانش بنیان با توجه به تنوع محصولات و افزایش واحدهای تولید این مجتمع به شمار می رود.
انصاری نیک در پایان از فراهم سازی بسته های تشویقی در شرکت پتروشیمی بندر امام با حمایت هیات مدیره و سهامداران برای شرکتهای نوآور و دانش بنیان ساخت داخل خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی