۳
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۵۱۶۲۶
جمشیدی،در مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی پردیس خبر داد:

ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری فروش در پتروشیمی پردیس/شپدیس به ازای هرسهم ۲۳۵۰ تومان سود داد

مدیرعامل پتروشیمی پردیس گفت:فروش خارجی پتروشیمی پردیس به ۱.۳ میلیارد دلار رسید این درحالیست که علی رغم قطعی ۸۲ روزه گاز در کشور بوده است و رکورد جدیدی در فروش این شرکت به ثبت رسید که پتروشیمی پردیس توانست به عنوان دومین پتروشیمی ارزآور کشور معرفی شود.
ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری فروش در پتروشیمی پردیس/شپدیس به ازای هرسهم ۲۳۵۰ تومان سود داد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، غلامرضا جمشیدی، در مجمع این شرکت همچنین از آغاز به کار پتروشیمی همت با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور توسط پتروشیمی پردیس خبر داد و گفت: پتروشیمی همت یک میلیون تن ظرفیت تولید دارد و با بهره برداری از پتروشیمی همت ۵ فلر خاموش خواهد شد و علاوه بر اهمیت بالای زیست محیطی این پتروشیمی اقتصادی نیز هست و با راه اندازی پروژه همت با توجه به اینکه ۹۶ درصد سهام متعلق به پتروشیمی پردیس است ظرفیت تولید پردیس به بیش از ۶ میلیون تن افزایش خواهد یافت.
جمشیدی به تولید این شرکت اشاره کرد و گفت: پردیس در سال مالی ۱۴۰۱ بیش از ۳ میلیون تن اوره و بیش از ۲ میلیون تن آمونیاک تولید کرده است و به دلیل قطعی ۸۲ روزه قطعی گاز ۶ درصد تولید کاهش پیدا کرده است.
از مجموع فروش پتروشیمی پردیس یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون دلار فروش صادراتی بوده است که رکورد بزرگی محسوب می شود و همچنین درآمدهای عملیاتی پردیس ۱۱۹ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل پتروشیمی پردیس افزود: این شرکت توانست به مدت ۱۰ سال دیگر معافیت مالیاتی داشته باشد.
همچنین در این مجمع  مقرر گردید شپدیس به ازای هر سهم ۲۳۵۰ تومان سود تقسیم نماید.

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی روحانی
خسته نشه یه وقت... با قیمت سهام بیست هزار تومن دو هزار تومن سود تقسیم میکنی!
البته بزودي خبرهايي ميشه در اين پتروشيمي و بايد پاسخ دهند