۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۵۲۲۱۱

کاهش محدودیت جایگاه‌های CNG از دو روز آینده

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی گفت: درحال حاضر ۳۰ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی تعطیل و با محدودیت مواجه هستند اما قرار شده تا دو روز آینده این محدودیت‌ها کاهش یابد.
کاهش محدودیت جایگاه‌های CNG از دو روز آینده
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، محسن جوهری با اشاره به وضعیت عرضه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در کشور، اظهار کرد: شرایط در استان‌های شمال شرق و استان مازندران تغییری نداشته و همچنان جایگاه‌ها تعطیل هستند و در کل در استان‌ها شاهد تغییر خاصی نبودیم.
وی افزود: پیگیری‌هایی که از شرکت ملی گاز صورت گرفته، گویای این است که طی دو روز آینده محدودیت‌های اعمال شده بر جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کاهش می‌یابد.
رئیس انجمن صنفی سی ان جی با بیان اینکه قرار شده از اواسط هفته محدودیت‌ها کاهش یابد، گفت: تا این لحظه تغییری در وضعیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی اتفاق نیفتاده، در جایگاه‌های تهران نیز از ابتدا تعطیلی نداشتیم و شرایط آن‌ها پایدار است.
جوهری با بیان اینکه در حال حاضر به طور میانگین ۳۰ درصد جایگاه‌های کشور تعطیل و دارای محدودیت هستند، گفت: آمار دقیقی از میزان عرضه وجود ندارد، اما با توجه به اینکه هفت میلیون لیتر مصرف بنزین افزایش یافته نشان می‌دهد که هفت میلیون مترمکعب مصرف سی‌ان‌جی کاهش یافته و احتمالا میزان مصرف به ۱۷ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.
 
منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی