۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۱۵۲۳۳۶

افتتاح ۱۰ جایگاه سوخت در پایتخت تا پایان سال

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:انتظار می‌رود در موضوع جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کار‌ها نباشیم.
افتتاح ۱۰ جایگاه سوخت در پایتخت تا پایان سال
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تصمیم برای سپردن ایجاد و توسعه جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به شهرداری‌های مناطق خبر داد و اظهار کرد: افتتاح جایگاه‌های جدید در سطح شهر، باعث تسهیل و تسریع در سوخت‌گیری و کاهش زمان معطلی شهروندان در صف‌هایی که در جایگاه‌های موجود بنزین شاهد آن هستیم، می‌شود.
وی ادامه داد: با از بین بردن دیوان‌سالاری اداری و تشریفات زائد آزاردهنده، باید به نوعی اقدام شود که شهرداری‌های مناطق در جذب سرمایه‌گذاران خصوصی، تسهیل و تسریع کنند.
تشکری هاشمی بیان کرد: احداث جایگاه سوخت در هر محله گامی رو به جلو به منظور پاسخ‌گویی به یکی از مطالبات مردم محلات است و  انتظار می‌رود در موضوع جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کار‌ها و طولانی شدن فرایند‌ها نباشیم و تمام تلاش خود را برای تحقق این برنامه به کار بگیریم.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:  با توجه به گذشت ۶ ماه از زمان تصویب مصوبه احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در شورا، انتظار می‌رود تا پایان سال شاهد افتتاح حداقل ۱۰ جایگاه در سطح شهر باشیم.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای