۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۵۲۳۸۱

آماده‌باش ۱۸ هزار نفر برای تولید پایدار گاز

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۱۳ پالایشگاه، بالغ بر ۲۲ فاز و تلاش شبانه‌روزی ۱۸ هزار نفر از فرزندان و سربازان ایران اسلامی در مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تامین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان در روزهای سرد سال در آماده‌باش کامل هستند.
آماده‌باش ۱۸ هزار نفر برای تولید پایدار گاز
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، احمد باهوش پنجشنبه شب در برنامه گفت و گوی زنده تلویزیونی با اشاره به نقش بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در سبد انرژی کشور و تامین گاز مورد نیاز هموطنان اظهار کرد: پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع با بهره‌مندی از توان ۱۸ هزار نیروی کارآمد، نوآور در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در تلاش هستند تا گاز مورد نیاز کشور را به صورت بسیار مطلوب تامین نمایند.
وی اضافه کرد: گاز تولیدی امروز کشور (۶ بهمن‌ماه) بیش از ۸۵۰ میلیون متر مکعب بوده که سهم مجتمع گاز پارس جنوبی از این رقم بیش از ۷۵ درصد است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: مصرف امروز کشور ۶۵۵ میلیون متر مکعب بوده که بیش از ۸۰ درصد گاز تولیدی در بخش خانگی و تجاری را به خود اختصاص داده است و نسبت به روز مشابه در سال گذشته بیش از ۷ درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.
باهوش تصریح کرد: با عنایت به افزایش بسیار چشمگیر سهم گاز در سبد انرژی کشور و همچنین روند صعودی و رو به رشد مصرف در حوزه‌های خانگی، تجاری و صنعتی، فرزندان و سربازان ملت عزیز ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی انتظار دارند که مردم عزیز کشورمان با مصرف بهینه و با صرفه‌جویی در مصرف گاز فرزندان خود را همراهی و حمایت نمایند و در هدر رفت این نعمت خدادادی جلوگیری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی