۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۵۲۵۷۰

عرضه گسترده محصول نوین شرکت نفت پارس

پارس كمپرسور RefComp SE محصول نوین شرکت نفت پارس در حوزه روغن های سنتزی مطابق با آخرین سطح کیفیت جهانی و با تکنولوژی نوین، برای عرضه گسترده تولید و روانه بازار شد.
عرضه گسترده محصول نوین شرکت نفت پارس
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، شرکت نفت پارس با بیش از 64 سال سابقه در تولید انواع روغن­های موتور، دنده، هیدرولیک، حرارتی و گریس، سابقه کهن و درخشانی در تولید انواع روغن­های کمپرسور منطبق با آخرین استانداردهای جهانی را دارد. این شرکت در کنار تولید روغن­های کمپرسور معدنی پر مصرف، در زمینه تولید روغن­های سنتزی مانند پارس کمپرسور S نیز پیشتاز بوده و تولید روغن پارس كمپرسور RefComp SE، تلاشی در جهت تکمیل سبد محصولات این مجموعه، در حوزه کمپرسورهای برودتی است.
پارس كمپرسور RefComp SE روغن كمپرسور تمام سنتزي بر پايه پلي ال استر و مواد افزودني انحصاري است. اين روغن با كيفيت بالا جهت استفاده در كمپرسور هايي كه از R134a يا ساير مبرد هاي HFC سازگار با محيط زيست بهره مي گيرند، فرموله شده و قابل استفاده در انواع كمپرسورهاي مبرد رفت وبرگشتي و روتاري است.
ویژگی برتر این محصول افزايش زمان کارکرد روغن، حفاظت بالاي ياتاقان­ها در مقابل سايش و سازگاری عالي با گازهاي مبرد مانند R134a وHFC می باشدکه نتیجه تلاش و پیگیری متخصصان داخلی این شرکت در جهت تعیین فرمول دقیق و انجام کامل پایش­های فنی، برای بومی سازی این روغن است.
گفتنی است؛ این شرکت با تولید روانکارهای متنوع در حوزه های مختلف صنایع، با استفاده از دانش فنی بالا و برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا، یکی از برندهای شناخته شده در صنعت روانکاری ایران است که همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی