۴
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۵۳۰۸۱
اختصاصی نفت ما؛

رییس هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان منصوب شد 

طی جلسه ای که امروز از سوی اعضای هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان برگزار شد ؛ یوسف داودی به عنوان رییس هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان منصوب شد.
رییس هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان منصوب شد 
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، طی جلسه ای که امروز از سوی اعضای هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان برگزار شد ؛ یوسف داودی به عنوان رییس هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان منصوب شد.
یوسف داوودی که طراح و‌سازنده پتروشیمی مسجد سلیمان و کارآفرین نمونه کشوری است پیش از این نیز مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان را نیز  در کارنامه دارد و پس از وقفه ای دوباره به پتروشیمی مسجد سلیمان بازگشت. 
روز گذشته نیز نفت ما خبر انتصاب احسان الله موسوی را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی مسجد سلیمان منتشر کرده بود.
سهامداران امید دارند تا پس از تغییرات مدیریتی جدید پتروشیمی مسجد سلیمان به ریل توسعه و ارزش آفرینی بازگردد و شاهد شکوفایی و تولید این پتروشیمی با حداکثر ظرفیت باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ضمن‌‌تبریک‌
برای‌دکترداوودی‌ آرزوی‌توفیق ‌دارم‌وامیدوارم‌که‌فکری‌ به حال‌نیروهای‌اخراجی شرکت ارژنگ‌ ستبرتاراز‌بکندوبتواندآنهارااستخدام‌پتروشیمی کند.
جناب آقای دکتر داودی ضمن تبریک
به جنابعالی امیدوارم که بتوانید‌نیروهای‌اخراجی‌شرکت ارژنگ ستبرتاراز‌‌را‌درپتروشیمی‌مسجدسلیمان استخدام‌کنید.
سلام درود دکتر داودی آرزوی موفقیت دارم
احمدی
نظر بنده این است، کی رفت و کی آمد، خلاصه این عزل ونصب ها دردی از مسجد سلیمان و مردم مظلوم آن دوا نمی کند، خودی و بیخودی، هردوتا کنون، به جوانان بی کار مسجد سلیمان خیانت کردن، آمار نشان میدهد اکثر نیروی کارغیر بومی، و کلیه جذب نیرو در چهارچوب رانت صورت گرفته، و برای ادعای خود اسناد موجوده، و این از دید جوان خوش ذوق مبتکر با استعداد و نجیب مسجدسلیمان خارج نیست، تمام تخصص های مورد نیاز این مجموعه در بین این جوانان به وفور دیده میشود، پس بهانه ای برای فرار از حقیقت نیست، اکنون به حکم نجابت و اصالت این جوانان برومند،در انتظار یک بازنگری جدی بدور از مصلحت ورانت نشسته اند، چنانچه برابر قانون جذب نیروی بومی کلیه ساختارها و ظرفیت هایی که توسط نیروهای غیربومی پرشده ترمیم نگردد، همین جوانان با تشکیل کار گروهی قوی با هر قیمتی،قانون را به شما تفهیم خواهند کرد. در انتظار اعتراض حد اکثری مسجد سلیمان از پیر و جوان زن و مرد و بچه هایی که در حسرت یک وعده غذا سر بر بالین مادر شب را به صبح میرسانند، باشید.
احمدی از مسجد سلیمان