۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۵۳۶۵۵

احداث ۸۰ جایگاه سوخت در سیستان و بلوچستان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان از احداث ۸۰ جایگاه جدید در استان تا سال آینده خبر داد.
احداث ۸۰ جایگاه سوخت در سیستان و بلوچستان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، حجت محمد قاسمی در کارگروه احداث جایگاه‌های جدید استان که با حضور مسئولان و متولیان این حوزه برگزار شد اظهار داشت: سیستان و بلوچستان همواره با مشکل کمبود جایگاه‌های سوخت بنزین و به ویژه سی ان جی مواجه بوده است. 
وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق عامه و برآورده ساختن این مطالبه جدی مردم سیستان و بلوچستان ضرورت داشت تا هرچه سریع‌تر اقدامات عملی صورت بگیرد که با مشارکت دولت و بخش خصوصی قرار است در آینده‌ای نزدیک تعداد جایگاه‌های موجود در استان افزایش یابد. 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها دو جایگاه CNG در استان فعال است که به هیچ وجه جوابگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست و در همین راستا مقرر شد تا تعداد 50 جایگاه سی ان جی جدید در شهرهای مختلف استان فعال شود. 
محمدقاسمی گفت: در خصوص افزایش تعداد جایگاه‌های بنزین نیز مصوب شد تا 30 جایگاه جدید به تعداد 125 جایگاه موجود و فعال افزوده شود که در مجموع سیستان و بلوچستان با افتتاح و راه‌اندازی این تعداد دارای 155 جایگاه سوخت بنزین خواهد شد. 
وی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تمامی این 80 جایگاه تا اواسط سال آینده بهره‌برداری و فعال شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلیم
بلوچستان احتیاجی به جایگاه پمپ ندارد فقط به جایگاهداران کارت سوخت آزاد نباید بدهند تا دزدی نکنند کارت سوخت جایگاهداران به درد ملت نخورده و نخواهد خورد
feedback
Iran, Islamic Republic of
نصرتزهی
مهم کنترل وتوزیع عادلانه است با افزایش تعداد جایگاه اگر روال مثل گذشته باشد هیچ مشکلی حل نخواهد شد بلکه طمع طمع کاران افزایش خواهد یافت چنانچه مسولیت ونظارت آن به .من واگذارشود. فقط پنجاه درصد سهمیه فعلی یعنی نصف آن را توزیع وبرای کل مردم کافی می دانم حاضرم وقول میدهم که مسولیت انرابپذیرم.
feedback
حاجی سید محمد موسوی
مسیولین حرف زیادی میزنند ولی عملی درکارنیست هر موقع انجام دادند بعد اعلام کنند که انجام دادیم شتر رابابا می‌کشند بالا بعد میگن بوجه نیست تا دست دزدان قطع نشه دزدان بیشتر می‌شوند مخصوصا نمایندگان مجلس و دولت
feedback
Iran, Islamic Republic of