۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۵۳۹۷۸

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری شرکت رسکو در پارک علم و فناوری اصفهان

دفتر پژوهش و فناوری شرکت روانکاران احیا سپاهان(رسکو) با حضور مدیرعامل این شرکت در پارک علم و فناوری شهرک علمی تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.
افتتاح دفتر پژوهش و فناوری شرکت رسکو در پارک علم و فناوری اصفهان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در این مراسم که با حضور مهدی حسنی، مدیرعامل، بهاره رئیسی مدیر پژوهش و فناوری، سید مسعود سیدنا مدیر تولید و بهره وری و علی نجفی مدیر حراست شرکت روانکاران احیا سپاهان برگزار شد دفتر پژوهش و فناوری رسکو به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
مهدی حسنی، مدیرعامل رسکو در این نشست با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: ایجاد ارتباط میان علم و فناوری و پیوند زدن فناوری با صنعت ضرورتی است که صنعت را به توسعه کشور وصل می‌کند.
وی افزود: ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها موضوعی مهمی است که در کشور ما به دلیل تحریم‌ها اهمیتی مضاعف یافته است چراکه با تحقق این مساله بسیاری از مشکلات صنعت و حتی اشتغال دانش‌آموختگان برطرف می‌شود.
حسنی ضمن ارائه گزارش عملکرد ۱۲ ماهه از رکوردشکنی شرکت در شاخص‌های اقتصادی خبر داد و گفت: این دستاورد نتیجه تلاش شبانه‌روزی و عزم جمعی تمامی همکاران است که خواستن، توانستن را در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین محقق کردند.
بهاره رئیسی، مدیر پژوهش و فناوری رسکو نیز در این نشست با ابراز خرسندی از آغاز به کار دفتر پژوهش و فناوری شرکت روانکاران احیا سپاهان در پارک علم و فناوری اصفهان گفت: ایجاد و راه اندازی دفتر پژوهش و فناوری در در راستای برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و با هدف تولید محصولات جدید دانش‌بنیان از انواع روغن، گریس و مواد افزودنی بوده است و نتیجه اقدامات این حوزه زمینه ساز ارزآوری برای کشور در این حوزه از صنعت خواهد بود.
وی همچنین از تشکیل شورای تحقیق و توسعه خبر داد که با عضوگیری از نخبگان حوزه صنعت در زمینه بررسی امکان سنجی و بازار سنجی طرح‌های تحقیقاتی و چگونگی انجام آن‌ها متمرکز خواهد بود.
شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) در سال ۱۳۸۲ با هدف تولید انواع روغن‌های صنعتی، موتوری فعالیت خود را آغاز کرد و سابقه تامین ده‌ها میلیون لیتر انواع روغن‌های تخصصی را طی سال‌های گذشته برای صنایع سیمان، صنایع حمل و نقل و لوکوموتیو داشته است.این شرکت در حال حاضر دارای سه کارخانه تولید است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی